lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Hva har dere på, og hvordan gjør dere det? Vi lager pizzabunnen, smører på pizzasaus og legger ost oppå. Så har vi på forskjellige ting, varierer litt hva vi har på, men i dag har vi hatt på kjøttdeig, marinerer den litt i krydder og olje før den legges rå på bacon legges rå på kyllingfilet marineres litt med krydder og olje den og å legges rå på ananas i biter har vi på så på min del har jeg av og til sjampinjong og mais. om vi har i hus hender det jeg har paprika også på.
Lene~mor til tre Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Vi lager pizzabunnen, steker kjøttdeig og blander det med pizzafyll (sånn som er i pose) . Så har vi på champingnon og små skinke/pølsebiter og har på ost og oregano.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Vi lager lager pizza bunnen selv. Steker kjøttdeig, og har den i Toros pizzafyll (verdensbeste, ingen over, ingen ved siden av.....ALT annet er prøvd...) Så har vi pizzafyllet på pizzabunnen. Kan ha på ekstra mais, ananas eller bacon, alt ettesom... steker pizzaen i 15 min, før vi tar den ut å har på osten...så steker vi den til osten har smeltet....))) JAFFS...
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Det varierer om det er barna og jeg som skal spise eller om jeg lager voksenpizza. Barnepizza: hjemmelaget pizzabunn, ketchup, melk, mel og litt krydder ristes sammen i et syltetøyglass. Det smøres utover bunnen. Jeg river kokt skinke i små biter og legger oppå og har kokt makaroni oppå der igjen. Så skjærer jeg ost med ostehøvelen og legger oppå. Voksenpizza: hjemmelaget pizzabunn, steker kjøttdeig, lager kjøttdeigsausen selv med ketchup, melk, mel og mer krydder. Har det på bunnen, makaroni oppå og revet ost på toppen.
yasmina Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Lager forskjellige varianter Lager bunnen selv og deretter fyll og ost paa toppen. Fyll er gjerne stekt kj.deig, loek, ananas, mai, paprika ol. Evt marinerer kj.deig i tacopulver. Er kjempe god variant er aa steke kyllingbiter og ha over en pose med tikka masala krydder, tilsett litt mindre vaeske enn hva posen tilsier. Ha dette paa pizzabunnen, legg paa paprika og ost. Stek og rett foer ferdig legg paa ruccolasalat. Kanongodt !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå