William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Lillejenta i magen skal hete Olivia, men vi ønsker også å ha et mellomnavn og lurer veldig på hva som kan passe? Noen forslag? Har en liten gutt som heter William Alexander. Vi bruker bare William til daglig, og regner med at det blir sånn med Olivia også, men vi ønsker at begge skal ha to navn. Forslag mottas med stor takk!! Jeg har tenkt litt på Olivia Madeleine eller Olivia Malene, mens min kjære liker Olivia Nathalie og Olivia Nicole. Vil helst ha noe som går på engelsk også:)
Miranda C Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Jeg digger smaken din! ) Olivia er nydelig, William også! Olivia Madeleine er så fint! Olivia Malene er også ganske pent, men syns ikke Malene ''fortjener'' å stå til et såpass sterkt navn.. Olivia Marlene er i så fall bedre Olivia Nathalie er også fint, men de passer kanskje ikke helt sammen.. Olivia Nicole er fint på ei amerikansk jente, men ikke helnorsk syns jeg .. :/ Min favoritt er Olivia Madeleine! Olivia Martine Olivia Isabel Olivia Nicoline Olivia Sienna Olivia Sophia Olivia Maria
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 21. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2009 Tusen takk for svar.. og mange gode forslag:) Olivia Madeleine er fortsatt en av favorittene! Mamma, Adriana og Maximilian - føler vi har veldig lik smak. Alle navnene du nevnte har vi på vår jenteliste, festlig:) Elsker spesielt navnene Martine, Sienna og Sophia.. (Isabel også, men det er allerede tatt i familien) Jeg får tygge på det en liten stund til:) Olivia Josephine var også søtt synes jeg:)
trebarnsmamma84 Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Olivia Mathilde=)=) Olivia Madelen var og fint...
M ♥ ♂-2010 Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Siden Olivia har så mange stavelser, så ville jeg valgt et litt enklere navn til mellomnavn. Olivia Marie Olivia Noelle Olivia Louise Olivia Francine Olivia Lucia Olivia Sophie
Miranda C Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Ja, det tror jeg også ;o) Isabel er også tatt i min familie, niesa mi heter det
*Charlee* Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 Heisann, vi har også ei Olivia i magen , men her tror jeg kanskje det blir Maja Olivia eller Hannah Olivia, også kommer vi til å bruke kun Olivia. Andre jenta skal hete Natalie (venter tvillinger). Så har vi ei Nicole (Alexandra) fra før. Hehe så det var morsomt å lese ditt innlegg (dessuten hvis vi hadde ventet gutt skulle han hete William). Så jeg er for navnene du har valgt;) Madelaine hadde var vi også inne på Alle navnene er nydelige. Lykke til
Vannmann35 Skrevet 22. november 2009 #10 Skrevet 22. november 2009 Liker hverken Madeleine eller Malene spesielt godt, og Nathalie og Nicole er gyselig, i mine ører... Olivia er derimot et koselig, gammelt navn. Hva med: Olivia Helene Olivia Elisabeth Olivia Emelie Olivia Nicoline Olivia Sophie Olivia Louise Olivia Elise Olivia Marie Olivia Kristine
Miranda C Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Noen fler Olivia Desirée Olivia Eveline Olivia Harlow Olivia Claire Olivia Madison
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 25. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2009 Tusen takk for bidrag alle sammen:) Setter stor pris på det!! *Charlee* - morsomt at vi har så lik smak. Lykke til med tvillingene:)
brooklyn Skrevet 25. november 2009 #13 Skrevet 25. november 2009 vi har også en liten Olivia i magen:)) Det er ikke noen andre som heter det her vi bor, så jeg lurte på hvor i landet dere bor? Vi bor i Hordaland.
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 26. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 26. november 2009 Gratulerer:) Det er et nydelig navn! Jeg er fra Oslo, men bor nå i Bærum:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå