Miamaria Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Bruker poteter, løk, hvitløk, salt og pepper og matfløte ispedd h- melk. Ost på toppen. Som regel så skiller fløte/ melkesausen seg, og hele greia ser ikke videre fint ut... Hvordan unngå at sausen skiller seg??
~sjiraff~ Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Bruker samme som deg med kun med fløte. Nam nam
Elin snart mamma til 3 Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 bruk ekte fløte så får du et resultat som ikke skiller seg
Miamaria Skrevet 21. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg pleier forresten å koke greiene før jeg har det i ildfast form med ost på toppen og inn i ovnen...
Kamomille Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Jeg bruker stort sett kun fløte. Hvis du blander inn melk bør du koke opp sausen for seg først før du heller den over potetene. Har også i purreløk i tillegge til løk og hvitløk:)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Nå når jeg er gravid takler jeg ikke løk/hvitløk (hehe) Så her er det kun poteter, masse salt og peppe, ekte fløte (nam)og ost. Ufattelig godt om jeg skal si det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå