DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 og bivirkningene om det var noen? fortsatt veldig usikker...
Collette Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Ja, det har jeg gjort. Gutten min er 10 mnd og det gikk kjempefint. Han var i fin form etterpå. Litt urolig søvn den første natta, fikk en paracet, så ordnet det seg. Kjenner en annen baby på 9 mnd som fikk ganske høy feber i ca et døgn, men det gikk da bra det også.
MintCondition Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Vi vaksinerte begge ungene, minstemann var 10 mnd. Ingen bivirkninger
Sharniqua Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg har vaksinert poden på 10 måneder og det gikk veldig fint. Ingen bivirkninger å snakke om...kanskje litt dårligere matlyst dagen etter, men ingen feber eller smerter.
Babyønske �� Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Jeg vaksinerte gutten min på 10 mnd på torsdag. Har ikke merket noe på han så langt. Eller kanskje litt vondt når vi tar på stikkstedet, men det er jo vanlig ved alle vaksiner.
lykkelig78 Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Vi har vaksinert vår lille på 11 mnd. Hun fikk feber dagen etter, men var feberfri etter 1 dag.
Mamman til M&E Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Ja, 11 mnd og ingen bivirkninger. Storebroren på 2 1/2 fikk feber to dager etterpå men gikk over etter en dag.
Tre søte jenter:) Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Jenta vår på 10 mnd. fikk ingen bivirkninger i det hele tatt. Storesøster på 3 år fikk litt feber og sov mye dagen etter.
storesøster og lillebror Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Har vaksinert lillebror på 9,5 mnd og storesøster på 3 år i dag. Ikke merket noe spesielt så langt.
Giinaღ Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Har vaksinert min sønn på 9 1/2 mnd. ingen bivirkninger
Gjest Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Snuppa på 11,5 mnd fikk vaksine i går. Litt dårlig matlyst, litt sutrete og litt feber i dag. Verre med meg gitt:) Sååå vondt i armen!! Au!
Pølsa Skrevet 25. november 2009 #12 Skrevet 25. november 2009 Vi har vaksinert datteren vår på 6 måneder, ingen bivirkninger bortsett fra at hun var litt urolig første natta etter vaksinen. De andre tre barna mine på 8, 6 og nesten 3 er også vaksinert, og fikk heller ingen bivirkninger. Mannen min og jeg fikk litt leddsmerter og vondt i hodet dagen etter, men ble helt fine igjen etter to paracet.
Ettervinterkommervår Skrevet 25. november 2009 #13 Skrevet 25. november 2009 Huff... Blir skremt av all propagandaen rundt svineinfluensaen, men jeg skjønner ikke at dere tør å vasinere de små jeg... Hvorfor har dere valgt å vaksinere?
Underveis --> Skrevet 25. november 2009 #14 Skrevet 25. november 2009 Jeg turte fordi jeg har en søster der alle fikk sykdommen. Det nedte med sykhusinnleggelse på 2-åringen, mens hun på 9 mnd forr Tamiflu med en gang symptomene begynte å melde seg. Da gikk det veldig fint. Jeg er svært lite skeptisk til de fleste vaksiner, og mener det er svært viktig at så mange som mulig vaksinerer seg, uansett sykdom. Jeg mener at det faktisk er et kollektivt ansvar for å beskytte våre barn og de som har dårlig helse. Eneste grunnen til at det går bra med de som ikke vaksinerer, er at smittepresset blir så lavt fordi de aller fleste andre faktisk gjør det. Jeg ville aldri tilgitt meg selv dersom Lillemann fikk en sykdom som kunne vært unngått med en vaksine som jeg takket nei til. For ordens skyld nevner jeg at Lillemann også er vaksinert, 7 mnd gammel. Han hadde ingen reaksjon, men ble febersyk etter to dager, og har fortsatt feber, over en uke etter vaksinasjonen. Det er sikkert de av dere som tror at det MÅ komme av vaksinen. Vel, jeg tror ikke det har større sammenheng med vaksinen enn at immunforsvaret hans nødvendigvis har fått seg en dipp, og dermed har han fått min halsbetennelse. Jeg har hatt det i snart 3 uker, og er først frisk nå :-S
Live_79 Skrevet 25. november 2009 #15 Skrevet 25. november 2009 Bolla fikk vaksine i går, 10 mnd gammel. Gikk fint hele dagen, men var mye våken i natt og fikk 39 i feber. Gråter litt mer når han faller og sånn i dag, men ellers virker alt som normalt.
Sussi_med_nr.2 Skrevet 26. november 2009 #16 Skrevet 26. november 2009 Gutten vår er 7 mnd og vi har vaksinert han. Det gikk kjempefint! Han har ikke hatt noen bivirkninger:) Av de andre vaksinene han har fått tidligere har han fått litt feber, men ikke av svineinnfluensa-vaksinen heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå