Gå til innhold

Hva finner dere på i helgene med ettåringene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er poden blitt 13 mnd og han er en herlig krabat. Men han er en aktiv fyr og liker det best når det skjer litt. Kan leke litt alene på gulvet, men artigst å finne på ting med mamma & pappa. Og aller morsomst er det å være ute.

Vi prøver å gjøre litt forskjellig gøy når vi er hjemme alle sammen i helgene, men noen ganger føler jeg at jeg ikke helt vet hva vi skal finne på. Derfor trenger jeg tips; hva gjør dere hjemme sammen med ettåringene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi drar på besøk til familie og venner, eller har besøk av de i helgene. Ellers er en tur i svømmehallen populært. Noen ganger har vi vært på biblioteket og lånt bøker. Trilleturer, turer i bæremeis og at han går selv ute er stor stas! Mange ganger triller vi til nærmeste barnehage og leker der (han går ikke i barnehagen enda).

Han er 13 mnd.

Skrevet

Hverdagene er flyyyyr jo avsted, ikke tid til mye familieidyll og kvalitetstid da.. Så helger blir ofte kun kos, kos, kos og atter kosetid her :) Feks drar vi på lekeland samme, på badeland sammen, til 4H-gården, andedammen, lekeparker eller nærmeste barnehage. Vi drar på besøk til famile og venner, eller har besøk selv :) Lange frokoster/middager der lille blå for fikse selv, og kose seg :) Søndag er ALLTID fast turdag etter blunden hans, da er det enten med lillevogna eller i bæremeisen. Tar med oss mat, så lunch/mellommåltid blir ofte spist der :) Vi er jo selvfølgelig inne også, og da leker vi sammen, hersker, har kosestund i senga vår - lille blå eeeeeeeelsker det!!!!! :D Også leser vi bøker, synger sanger, finner på ting som fingermaling, fot/hand-avtrykk, plastilina-lek osv :) Hos oss er helga som sagt kun tid for kos, familieidyll og kvalitetstid! For da har vi endelig tid til å være samlet hele den lille familien på 3 <3 :) Lille blå er også 13 mnd nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...