Mille** Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 2 uker med syk mann i huset, jeg kjenner det begynner å bli tomt for empati her inne! Gud hjelpe oss alle om han ikke blir frisk snart..... ;o/
Mom2Two Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Det er nok som med min mann, de har ikke swine flu, de har man flu... Og det er MYE MYE VERRE!!!! Det var slutt på empatien for et par-tre dager siden her altså..
Mille** Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Det værste av alt er at han har presset seg på jobb hele uken, men når helgen kommer, nei da fungerer han ikke i det heeele tatt!! "Kjenn meg i panna, kjennes jeg varm ut?? Sutre, sutre" Nei! Ikke i det hele tatt, men jeg koker......!!! Død og pine!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Mom2 Two og Sina, dere har min fulle sympati, God bedring til dere begge to føler med dere
NyttNick Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Er ikke bare bare å ha verdens sterkeste manneinfluensa..Enda verre hvis det er verdens sterkeste mannesvineinfluensa...
Tøysetipp Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 LER. Sympatien går til begge. Jeg er fått null symp for kjerringa ikke kan bli smittet. Hun sjekket inn på et annet soverom og jeg lå med døren oppe. Om jeg plutselig skulle slutte og hoste så hadde jeg mest sansynlig omkommet. Hvor jævlig døllt er det ikke lage mat til seg selv, hente drikke og annet svineri når man er syk. Ikke at jeg orket så mye mat, men det kunne hende...... Nå er jeg faen i meg syk igjen. Lungemos og to slappe i stappe. Twintipp, du kan godt ringe så jeg får grint litt.
Tøysetipp Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 "Jeg ER fått null symp for kjerringa ikke kan bli smittet" Og jeg er ikke født i Norge. Jeg HAR fått null symp fordi kjerringa ikke kan bli smittet.
Mille** Skrevet 21. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2009 Det er det som er så dumt, jeg har tatt vaksina og blir derfor sikkert ikke smittet. Dermed må jeg dulle og dille, lage mat, vaske opp, handle, legge barn, for ikke å snakke om stå opp med de, osv osv osv. Jeg er sååååå lei syke folk! Har nok av de på jobb liksom. Like før gubben ber om en stikkpille, han er jo såååå varm, men da stikker jeg, rett og slett! Og det blir ikke "up yours" jeg stikker, for å si det sånn. ;o) God bedring Tøysetipp, her skal det trøstespises og drikkes vin (etter hvert), så kanskje jeg holder ut sutringen fra sofaen her. ;o/
Mom2Two Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Haha jeg dauer....!!! Kjenner så godt igjen den der med å måle feber hele tiden... For ikke å snakke om stadig prat om endring av symptomene: "Nå synes jeg hosten sitter litt dypere", "jeg har aldri hatt slik hodepine" osv. osv. Stakkar tippen som har måttet pleie seg selv!!! DU har min fulle sympati..hehe.. Men det er virkelig ufattelig hvor syk en syk mann blir altså. Ikke snakk om å ta seg sammen litt eller noe, neida, er man syk så ligger man rett ut..
Tøysetipp Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Dævver. Så for meg det der. Kanskje det stopper smæla på'n? Er han frisk nok til å gå på jobb er han vel frisk nok til å hjelpe til litt hjemme. Hadde blitt sympatiløs selv jeg asså. Ingenting er så anoying som forkjølastemme og 'tjenn om jeg er litt valm'. for femte gang. Kos deg med vin. Du burde hatt en bøtte. :-) !!!!!
Tøysetipp Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 "Nå synes jeg hosten sitter litt dypere", "jeg har aldri hatt slik hodepine" osv. osv. Ler så jeg rister.
Dailis Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 Stakkars dere. Min mann er veldig tøff når han er syk han. Har sett han ligge syk en gang, da hadde han nyresteinsanfall, mistet følelsen og ble bevisstløs før ambulansen kom... Da ble jeg redd... Jeg blir ofte sykere enn ham..... men tror ikke jeg blir veldig "syk" jeg heller. Han som tømmer spybøttene og, og det er kjekt, her har vi to med omgangssyken...
ApriIbaby Skrevet 21. november 2009 #13 Skrevet 21. november 2009 Gubben min er og nesten irriterende frisk når han er syk ( for jeg kan jo ikke være dårligere...) Han kan finne på å støvsuge huset på 39 i temp, med innlagte pauser da, men likevel......det orker ikke jeg altså :-S
Mille** Skrevet 21. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 21. november 2009 DA var ungen i seng, og bøtte til mor skal bli. ;oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå