Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Det er bombe sikkert at det er fler enn deg med barn på samme alder, så du blir liksom ikke gjennkjent på å røpe kjønnet?? Skjønner bare ikke hvorfor dette er en dyp hemmelighet for noen?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Nei det skjønner ikke jeg heller. Ingen fare å skrive hvilket kjønn det er.. anonym 16:43 Det skrives brødhode.. Sier jo litt om hvem som er det hihi
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 hehe... Jadda, jeg er sikkert brøDhue, men klarer du å forklare hvorfor? Det var bare det jeg ville vite nemlig, ikke hva du mente om hue mitt;) HI
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Hvis noe skal svare på et innlegg hvor det er et spørsmål om barnet og Hi ikke har skrevet om det er en gutt eller jente. Så vil svaret bli en av tre: .....barnet..... .....han/hun.... ...h*n..... Er det så vanskelig å skjønne det da?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 De er vel redd for å bli gjenkjent? Hvis noen kjenner igjen selve historien, kan det jo være ekstra avslørende hvis personen f.eks har ei jente på 2 år og en gutt på 4.. selv om mange andre også har det, har de ikke lik historie å fortelle.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Noen ganger vet man heller ikke kjønn.. Og h*n er kjappere å skrive en hun\han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå