Gå til innhold

Termin idag 21 nov. Men ingen anntydning til nåke fødsel..


krizzie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 28.november. Og jeg venter også i spenning. Hatt en natt med noe modningsrier. Jordmor mente i går at den lille vil vise seg snart...:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg termin den 15. og fremdeles er jeg like gravid :/ Føler ikke akkurat noe er på gang heller.. Har hatt to ganger med akupunktur nå for å se om det kan få fortgang i sakene, men må si at jeg merker ikke den store efekten ennå.. Huff lei å ja!

 

Så får bare håpe at det snart løsner for deg hvertfall, plutselig er det igang vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja me får berre smørre oss med tolmodighet ser det ut til.. Var hos lege idag men ingen opning, berre bra modnet. Lykke til dåke 2 og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin den 22, men har ingen tegn jeg heller.

Her må jeg nok vente et par uker til er jeg redd.

Litt kjedelig og bare gå hjemme og vente. Er mye mere sliten nå så jeg orker ikke all treningen lenger eller styre så mye med ting og tang. Så nå blir dagene litt lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Krizzie!!! Trasigt med den ventingo,men no e da nok ikkje lenge te da skjer nåko ska du sjå.Litt merkelig å tenka på at me hadde jo termin samme dagen og eg har ein stooor glupsk gutt på 10 dagar her mens du fremdeles e i ventemodus.Du må ha masse lykke te. Ska kryssa fingrane for deg eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...