Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Nå har jeg knasket i meg 3 brett med Gaviscon og ingenting hjelper! Er det noen som har råd eller tips til meg? Blir snart desperat her jeg!
*toppris* Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 her var det kun lovehearts som funket;) det snopet;) sugde på de;)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 link tabletter virket best på meg..
Fire småtroll Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Tygg en rå gulrot, tro det eller ei, det funker! Ellers lindrer vaniljeis Synd det ikke funker så lenge da, men godt så lenge du spiser..
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 Takker for tips snille damer, :-) Godt jeg skal på butikken nå. For alt er notert på handlelista :-)
Gjest Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Ingenting av det hjalp på meg, det eneste som hjalp var de som det er rekalme for på tv, med den lille grønne tingen som blir sendt i pakke til Sibir. Skal visstnok ikke ta de når man er gravid, men legen min sa at det gikk helt greit. Bedre det enn å ikke få sove! trengte bare en tablett i døgnet, før jeg la meg.
Tante Bassa Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Ikke noe av dette hjalp på meg heller... Var hos manuellterapeut og på akupunktur, uten noen som helst virkning. Tilslutt skrev egen ut noen tabletter til meg, og det var som å komme til himmelen. Husker ikke hva de heter, og det var litt styr for å få de. Mange tlf til fødselsleger ol, ang om de kunne gis til gravide. Var i tvil selv, om jeg ville ta de, men jeg orket rett og slett ikke mer.
attpåklatt1 Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Fiken, fikk jeg anbefalt. Det hjelpte for halsbrann og magen.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Ikke spis/drikk melkeprodukter. Det gjør at fordøyelsen går tregere og det produserer mer syre som igjen fører til økt halsbrann :-( Ja, jeg er klar over at det hjelper med en gang, men det vil bare bli værre. Har 2 refluks barn med denne problematikken.
Kåva Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Lovehearts! De sier ofte at halsbrannen gir seg mot slutten av svangerskapet, men ikke her. Tygde lovehearts for harde livet under fødselen også Ja ja, var nok ikke så dumt det heller, fikk i meg litt sukker da
mam <3 Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 En ts natron i ett glass vann. Det var redningen min, jeg var ekstremt plaget! Det er syrenøytraliserende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå