Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Mannen min har to barn fra tidligere og har store problemer ifht deres mor. Helt fra vi ble sammen (for fire år siden) har hun oppført seg som om hun er gal; nekter ALL form for kommunikasjon, snakker nedsettende om mannen min foran barna deres og lyver en hel del, både om filleting og mer alvorlige ting (vold for eksempel) . Samværet har fungert sånn passe, men nå trenerer hun alt hun makter for det minste barnet, hver gang er det en eller annen unnskyldning. I løpet av disse fire årene har mannen min innkalt til møter på familievernkontoret flere ganger, men der sitter hun bare og lyver og gråter krokodilletårer og får full sympati (en ting hun er god på er å snakke for seg i slike sammenhenger). Veldig frustrerende for mannen min som sitter på andre siden og vet sannheten om hvordan alt henger sammen, men ikke kommer noen vei. Hva gjør vi? Vi har ikke råd til advokat og evt. rettssak....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Desverre.Da er det berre en ting å gjøre og det er å akseptere situasjonen som den er og gjøre det beste ut av det til barna kan bestemme hva dem vil selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå