simba>>>3gutter Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Nå er jeg 20 uker på vei og da kan nedtellingen begynne
FrkBomst&Frø Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Gratulerer! Vi passerer den magiske 23 fullgåtte uker i dag, og har dermed 121 dager igjen til termin
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Gratulerer så masse :-) Jeg passerer 25 uke idag, og har 107 dager igjen til termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå