Gå til innhold

Tror dere han Carstein vinner, i så fall


Anbefalte innlegg

Skrevet

signer !

 

Bare for morro da vel !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper ihvertfall at han vinner for jeg irriterer meg så sinnsykt over bimboet Mia Gundersen...

Skrevet

Jeg tror også han går av med seieren ! Åpenlyst..

 

Mia i senkveld i går så hadde hun bonet det dansegulvet fortere enn hun rakk å kneppe av skjorta til Carsten.*Gi meg en pute og en halvliter*

Skrevet

Signerer!!

Han er helt fantastisk rå på dansegulvet! Han og Tshawe er de beste som har vært med.

Men Mia er flink hun også=)

Skrevet

Han bør vinne, og det tror jeg han gjør. :o)

Skrevet

tror han vinner jeg også, men mest fordi han er sports-karsten og ikke danse/synge/musikal-mia... Synes begge fortjener det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...