Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 signer ! Bare for morro da vel !
Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Jeg håper ihvertfall at han vinner for jeg irriterer meg så sinnsykt over bimboet Mia Gundersen...
Tøysetipp Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg tror også han går av med seieren ! Åpenlyst.. Mia i senkveld i går så hadde hun bonet det dansegulvet fortere enn hun rakk å kneppe av skjorta til Carsten.*Gi meg en pute og en halvliter*
cherry coke Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Signerer!! Han er helt fantastisk rå på dansegulvet! Han og Tshawe er de beste som har vært med. Men Mia er flink hun også=)
Mille** Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Han bør vinne, og det tror jeg han gjør. )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 tror han vinner jeg også, men mest fordi han er sports-karsten og ikke danse/synge/musikal-mia... Synes begge fortjener det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå