Emma&Adrian Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Fant ut at jeg skulle klippe pannelugg så plutselig,så jeg gjorde det,nå angrer jeg meg i hel,for håret stikker jo rett ut! Ser ut som terrasse hehee. Hva bruker dere i panneluggen for å få den til å ligge fint?
Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Hadde pannelugg i sommer og da brukte jeg litt voks blandet med paste og rettetang. Har krøller så det var ikke så enkelt å få den til å ligge pent og har nå latt den vokse ut igjen;)
Emma&Adrian Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Jeg har midtskill også,så dette ser helt DUST UT! Er sinne på meg selv nå Får prøve det du brukte da
Gjest Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Skjønner hva du mener, men det vokser ut igjen. Heldigvis;)
Emma&Adrian Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 Takk og lov for det Mannen lo som bare det når han så meg med denne panneluggen haha,for en frekkas!!
aomeg Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Det aller beste for å få vanskelige lugger til å ligge, er rett og slett å føhne håret når det er vått- NEDOVER! Deretter gjerne bruke rette tang hvis du syns det er nødvendig.kanskje litt voks eller noe annet hvis du har lyst =)
Emma&Adrian Skrevet 21. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2009 Nå finner jeg selvfølgelig ikke rettetangen! Og jeg som skal på middag i dag :S Jaja,fant fliseklemmer,så jeg har gjemt panneluggen godt nå Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå