Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 jeg kjører mye bil i hverdagen, på hompete og dårlige veier også. Det er vel ikke farlig da man er fem seks uker på vei? Sikkert teit spm, men det er greit og være sikker da
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Du klarer nok ikke å riste ut fosteret, nei;)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Det farligere er at sjansen for en bilulykke er større når du kjører mye bil. Og et krasj er ikke bra for fosteret, vet du.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 hahaha rareste spørsmålet på lenge vi blir jammen overbeskyttende i begynnelsen.. jeg husker jeg ville ikke annet enn å ligge helt i ro i senga for jeg måtte jo passe på baby når hun var så liten
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Det er ikke farlig i den forstand, men ikke kjør offroad for å si det sånn... Er ikke nå særlig å bli rista som en milkshake, og jeg fikk beskjed av legen min når jeg ble kjapt gravid etter SA, at det skulle vi helst unngå. Men det var snakk om veldig humpete veier da, ei anna jeg kjenner fikk fødselen startet når hun kjørte der (hun var langt på vei da)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Går nok helt fint ) Kjenner ei som kræsja da hun var ca.11-12 uker på vei. Det gikk helt fint med babyene i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå