mars-2008 Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Jeg tenkte å handle litt makeup (id.sminke) og hudpleieprodukt på internett. Har ingen erfaring med dette..... hvilken nettside er bra? toll? tar det lang tid før jeg får produktet i posten?
Hildemor fra vest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Synes blivakker.no er en veldig grei side, den er jo norsk så da betaler man selvfølgelig ikke toll. Tok et par dager fra jeg betalte til jeg hadde varene i posten. Var inne på Straberrynett en gang og bestillte men selv om ID foundationen var litt rimeligere der så viste det seg at den var et gram mindre. Parfymen jeg bestillte derfra har aldri dukket opp;-)
Ugl@ Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Jeg handler skjeldent på nett, av flere grunner, feks som at man da ikke kan sjekke dato på produkter feks, men jeg tok en sjanse å bestilte i.d bare mineral sminke, men tror uansett jeg kommer til å følge med på tilbud i butikker og på salonger, det forekommer heretter. Er også så heldig å ha en kusine som jobber på en kjedebutikk som selger hudpleie produkter og parfyme som gir tips om kampanjer og salg også. Har man anledning så kan man også handle på Taxfree. :-)
mamarama og lille banan Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 www.feelunique.com Genial og pålitelig nettside, og det koster ingenting i frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå