Gå til innhold

Vanlig at det skal gjøre så vondt?

♥gullegull08♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fikk konstantert MA igjen forrige uke som var min uke 10+5 men det hadde død uke 8.

Mens jeg gikk å ventet på time på ahus...en hel uke....(ringte flere ganger for fortgang men...)så startet det ordentlig selv nå onsdag ettermiddag. Hadde litt mer vondt enn mensenvondt hele kvelden og natta. Men det som overrasket meg var nedpresset jeg har hatt siden etter at alt kom ut,,minner veldig om etterfødsel.. er dette vanlig?

Hadde en MA eller en BO i juli men da kom "fosteret" ut selv noen dager før jeg var på ul i uke 8 og det var det kun en tom sekk som tilsa at det hadde sluttet å vokse i uke 6, men denne gangen fikk jeg komme inn på ahus med engang og fikk stikkpiller så alt var over på noen få timer, men kan ikke huske at det var noe spesielt vondt lenge etterpå. Men da var jo det som skulle ut ikke så mye mer enn en vanlig mens. Kan dette være grunnen?

Har mindre vondt idag, men hvis jeg står lenge så kjenner jeg det godt..

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det gi samme smertene ved urinveisinfeksjon?

Skrevet

Jeg hadde en SA i uke 10, men hadde sluttet å vokse rundt uke 8. Og jeg hadde en kveld med litt "menssmerter" og noe rier. Og etterpå kom slik vond nedpress følelse som etter en fødsel ja. Husker ikke hvor lenge etter det var slik da, men husker jeg gjenkjente følelsen fra etter fødsel selv om det selvfølgelig ikke var like ille.

Skrevet

Takk for svar :)

Var litt bekymra siden det ikke gjorde så vondt sist, men var lettet når jeg våkna idag uten noe spesiell smerte og nedpress, var redd jeg hadde fått en infeksjon siden det har ligget inne i magen i tre uker før det kom ut.

Godt at det er over så jeg får begynt med tankeprossessen for fremtidige graviditeter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...