TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Jeg er i uke 25 idag, og allerede nå må jeg sitte litt bakover for å ikke få vondt i ribbena.... Og huden rett under brytene og nedover på magen er ømt, føles som om huden skal slitne...
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Hei:) Jeg er i uke 26 og har det helt likt. Ikke hele tiden, men ofte må jeg lene meg tilbake i kontorstolen på jobben pga. at det gjør vondt i ribbena. Tror det er spesielt når gutten i magen ligger sånn at han sparker opp mot samme sted på ribbena. Lurer litt på åssen det da blir når jeg kommer enda lengre på vei, og babyen blir mye større:) Også noen ganger føler jeg at huden på magen skal sprekke. Alt er så stramt, og noen ganger har jeg vondt i huden. Også dette kommer nok til å bli en god del værre når han vokser tenker jeg:) Er førstegangs, så har ikke noe å sammmenlikne med. Men uansett så nyter jeg å være gravid, og å kjenne at han vokser og beveger seg i magen min!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Nyter graviditeten, men kan ikke huske et det var slike med de 3 første før de 8-9 mnd... Verste er at jeg er liten i overkroppen itillegg, så det gjør vel det ikke noe bedre...
MissMe*med*lillegutt Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Er 26+1 og kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver.. Gjør fryktelig vondt til tider.. Noen ganger må jeg legge meg ned å ligge helt rett for at det ikke skal gjøre vondt.. Har i tillegg mistet helt følelsen i huden på et stort område under venstre bryst =S
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 Det er akkurat der jeg og har nesten mistet helt følesen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå