Gå til innhold

7 mnd gammel baby og tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å la en 7 mnd gammel baby se tv 15 - 20 min per dag? Eller ikke hver dag da, men de gangene de to eldste er vanskelige å legge. eller ER det faktisk skadelig for så små å se tv i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn på 3 mnd elsker å se tv. Du bør kanskje ikke la han se nyhetene, men litt tv skader vel ikke :) Håper jeg.

For vår del blir det litt tv i leggingen av de største, er jo ingen blekksprut og heller det enn at han skal skrike... ;)

La oss nå ikke bli hysteriske heller..

Skrevet

Nei, jeg tenkte mer i retning drømmehagen e.l. ;)

Nei, jeg er ikke hysterisk og jeg har latt han se litt tv de siste ukene. men så kom jeg til å lure på om det VIRKELIG er bevist skadelig? for da vil vi ikke gjøre det noe mer. Om det bare er hysteri, så fortsetter vi ;)

Skrevet

Min 4 mnd gamle gutt elsker tv. Når vi er i stuen vrir han nesten nakken 180 grader for å få se.

Jeg er også glad i tv, så han må få se litt han også.

Det er forøvrig slik han får magetreningen sin. Ligger på fanget mitt og ser på tv. Om jeg ligger han på magen på gulvet blir det bare skrik. Får ikke sett noe da.

Skrevet

så lenge det ikke er prat om noe volderlig, så ser jeg ingen fare i dette.. datra våres som snart er 1 år, startet å vri seg for å se tv når hun var 4 mndr, nå elsker hun reklamer, ikke noe annet, kun reklame som teller for henne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...