silje3 Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Ja, da sitter jeg her gjen da..... Er sååå trøtt å sliten om dagen. jobber 100%. og kommer hjem til 2 unger , husarbeid... ja dere vet... Er 13 uker nå Går å tenker på å kanskje sjukmld. seg til 50% ? hadde vert godt, så kanskje jeg hadde litt energi til de hjemme å... men så kommer den dårlige samvittigheten da... nei jeg er jo fisk å har ikke vondt ...Men er så trøtt jeg kunne lagt meg rett på golvet og sovnet på arbeid... Hva synst dere??
Lycke80 Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Jeg er også mye trøtt og sliten og har vært sykmeldt 50% den siste måneden. Jeg er i uke 23. Jeg har ingen barn og skjønner kjempegodt at det er ekstra slitsomt når man har barn allerede. Ikke slit deg helt ut!
Sjokoman Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Kan bare si at vi er flere... Er i uke 23 og utslitt når jeg kommer hjem fra jobb.. Har lang reisevei i tillegg til 100% jobb, og en toåring hjemme. Prioriterer tid med mini og å lage skikkelig middag, så blir det så som så med resten av husarbeidet;) Jeg legger meg stort sett når toåringen er i seng..., altså i 20- 21 tiden.. Men hva skal man sykemelde seg for? Når jeg er på kontroll er det ikke spørsmål om hvordan det går en gang.., bare "jobber du fullt?", når svaret er ja, krysser hun av på skjemaet også snakker vi ikke mer om det... Jeg er jo egentlig i fin form, så har ikke samvittighet til å sykemelde meg jeg heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå