Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Hvor lenge er de syk når de har influensa?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Vet om en som har vært syk i 10 sager, med feber i tillegg til andre symptomer, enda ikke frisk. Mitt barn har vært syk i 2 dager, ikke tegn til bedring enda, blir stadig verre.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Sønnen min på 5 år hadde feber i 4 dager, først to dager med 40, så ble det gradvis lavere de neste to dagene.. I følge legevakten her KAN de ha feber i opptid 7-8 dager, men de jeg kjenner til som har hatt det har utviklet halsbetennelse, bronkitt eller lungebetennelse etter svineinfluensaen. Så da er det ikke bare influensa lenger og de trengte legetilsyn.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jenta mi på 5mnd har hatt feber siden tirsdags kveld, svinger mellom 38,5 til 39,4, hun er ellers i grei form, litt hoste, men bryr seg om lekene og spiser godt. Men jeg begynner å bli lei og sliten nå, å vi har egentlig flybiletter til syden nå onsdag, men det er vel bare å glemme.. Pratet netopp med legevakt, ba oss komme en tur i morgen om hun ennå har feber. Om det er svineinfluensa vet jeg ikke, men legen sa det ikke var usannsynelig. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå