Gå til innhold

Hjertebank..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har vært på vanlig svangerskapskontroll har legen spurt om jeg har hatt hjertebank.. men jeg har aldri fått vite om d er farlig eller hva d er. Har hatt d i to dagen nå, vanskelig å sove om natta når jeg har d. Noen som vet noe om d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikk.. har ikke målt d.. eineste jeg vet er at jeg har laavt blodtrykk

Skrevet

de tar som regel det på kontrollene, står på helsekortet ditt :) , men tru en kan få det av lavt blodtrykk å! blodprosenten min var 13.1

Skrevet

Jeg sliter og med plutselige hjertebank =/

Men hadde ikke lav blodprosent forrige gang.. den var 12.5..

Men jeg sliter og med lavt blodtrykk.. Noen ganger faller det drastisk så jeg svimer av..

Er ikke bare bare å gå gravid nei :P

Skrevet

Er det ekstraslag du mener? Akkurat som om hjertet hopper over et slag og så kommer det neste ekstra hardt, akkurat som et lite sunk? Eller er det slik at hjertet har jevn rytme men bare banker veldig hardt? Ekstraslag er helt vanlig, særlig i hvile. Er enda vanligere under graviditet. Husk å ha nok jern og stresse lite. Koffein (cola, kaffe) kan øke tendensen til ekstraslag. Men som sagt, det skal ikke være farlig (Jeg har vært hos 2 hjertespesialister dette sv.skapet pga dette). Hvis det gjelder at hjertet slår hardt men helt regelmessig vet jeg dessverre ikke så mye om dette. Lykke til! :-)

Skrevet

....Det skal selvsagt stå "akkurat som er lite DUNK"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...