Gå til innhold

Stripet nøstebarn ull. Hvordan er størrelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det meste fra Nøstebarn er smått i str. Gjelder det stripeulla og?

Hva ville du kjøpt til en som vanligvis bruker str 98/104?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En str større enn det de bruker, skal du ha trøye ville jeg kjøpt 110 tenker jeg. Gutten min begynte å bruke 92 i høst og jeg har kjøpt 98 i nøstebarnull. Har passet kjempefint.

Skrevet

Kjøp minst en størrelse større.

Allikevel er de veldig stretchy, og kan brukes selv når de er litt små.

De virker ikke så veldig store selv om de er litt i overkant store, så størrelsene holder veldig lenge.

Tips: vask på silkeprogram med skånetrommel og bruk nøstebarns vaskemiddel, da ser de helt nye ut etter vask. Husk skyllestopp, og ta de ut med en gang vasken er ferdig.

Skrevet

Stor i str synes jeg...

Skrevet

Har berre prøvd stripebodyane. Dei er i alle fall heilt normale i størrelsen, men varar utruleg lenge. Lille begynte å bruke str 1-2 år då ho var 10 mnd (ca 75 cm og drøyt 9 kg), bretta då opp litt på ermene. No ved 2 år (87 cm og 10,5 kg) er bodyane framleis passe, og vil nok passe resten av vinteren tenker eg.

Men sånn av prinsipp ville eg kjøpt eit nr eller to større enn det barnet brukar nett no, er det litt stort kan ein berre brette opp til å begynne med.

Skrevet

Hva er stripeull? Hvis du mener den som er ribbestrikket er den veldig elastisk og holder lenge etter at barnet har passert alderen plaggene er ment for.

Skrevet

Jeg vil annbefale å kjøpe en str. større en vanligvis. synes de er litt små. Også er det jo greit å kunne gå på litt.

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Tar med en genser som er passe og sammenligner str i butikken i morgen.

Hadde tenkt å bestille, men kanskje greit å gå innom.

De har tilbud på stripete trøyer og bodyer så tenkte å slå til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...