Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Vet dere om risikoen for at fosteret kan få ADHD av denne vaksinen har blitt vurdert?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Ve du at barn kan få ADHD av alt mulig? Kanskje barnet ditt kommer til å få ADHD uansett.. ADHD er ingen hindring! Jeg er stolt av meg selv, og den kreativiteten jeg utøver, og dette er på grunn av ADHD.. It's not scary at all:) Så er sjansen stor for at mitt barn får det også, da både jeg og barnefar har diagnosen. Er heller redd for autisme.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 En "får" ikke ADHD. En er født med det.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Min mann har adhd, og ettersom jeg forsto det når han fortalte meg om det, var at han "fikk" det da han ble født. Navlestrengen rundt halsen flere ganger så han fikk oksygenmangel. Det gjorde at han fikk adhd... (legene som har fortalt ham) Ang. svineinfluensavaksinen, så vet jeg ikke....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Det med fødselsskader er noe de egentlig har gått litt bort fra. De mente dette kunne ha sammenheng før, men ikke nå lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå