søte lille:) Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Hvordan er det egentlig med disse riene?Er det slik at man skal ringe føden når man har jevne rier(10 min mellom)?Og hvor lenge varer en ri med ti min mellomrom kontra en ri på 3 min?Også lurer jeg på om vannet eller slimproppen går for de fleste før fødselen begynner?? Sikkert litt dumme spørsmål ,men er førstegangs og litt usikker på dette. Itilleg hadde jeg veldige kraftige smerter i natt(bort nå,eller ikke helt men ikke jevnlig) som jeg lurer på om var rier eller den sinnsyke sterke maten jeg spiste.(Kjenntes ut som jeg hadde SKIKKELIG diare og var oppe på do 3 ganger uten å måtte bæsje.,Bare satt der og svettet og kjentes ut som jeg holdt på å kolapse(Sorry litt ekle detaljer) hva det bare mageproblemer eller tegn på noe fødsel?? Takk for svar:)
MammanTilEmma❤ Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 når du ringer er opp til deg selv... å når du drar inn er også det, jeg selv dro inn når jeg hadd rier vær 4-5 min, hadde da 40min til sykehuset. rier varer ca mellom 60-90 sek.. kan også vare bare 20sek til å begynne med. til meg startet fødsel med rier, ingen tegn til fødsel før det. enkelte kan ha veldig løs mage dager før fødsel:)
søte lille:) Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 oj oj oj..Kankje det er noe på gang da siden magen min ha faktisk vært litt rar de siste dagene... Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå