2 tette - med flette Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Er 37 uker idag, og har gått ned 2 kg.. blir helt overrasket ! hehe Jeg vet det ikke er noe galt med veksten på ungen, for jeg var på ul for en uke siden og da var veksten grei Ligger under gj.snittet, men følger sin egen kurve foreløpig hvertfall. Andre som har gått ned på slutten ? Hører bare om de som øker noe vanvittig siste mnd. Forrige sv.skap gikk jeg ikke opp noe på slutten da heller, men gikk hvertfall ikke ned
lille frø, mor til to Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Det hørtes litt deilig ut. Så lenge den lille har det bra. Jeg la på meg tre kg i løpet av en dag. Vann, vann og mere vann...
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Jeg har gått ned 3 kg på 3 uker...Men alt er bar med både meg og babyen;) Er bare ikke så veeeldig sulten når jeg er gravid. La ikke på meg sist heller, veide faktisk 3 kg mindre enn før jeg ble gravid etter fødsel.. Men det er ikke bevisst i det hele tatt, men jeg er alltid veldig dårlig når jeg er gravid og går ned ganske mye de 4 første månedene. Jeg spiser når jeg er sulten og spiser akkuart det jeg har lyst på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå