Gå til innhold

usj en fyr ble med meg hjem i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker lite fra hva som skjedde igår kveld, og våknet opp ved en fyr som jeg husker så vidt, han gikk nå men var kjempesnål, pratet i ett sett og det kan virke som han tar narkotika eller noe, han var fin men veldig sånn pratet i ett sett.. Huff mener jeg må ha gått fra vennene mine og alt.. kjempekjipt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje han bare ble like satt ut som deg av å våkne opp ved siden av noen

Skrevet

nei hadde ikke sex med ham.. utfra hva jeg husker:(

Skrevet

Ok, ser ut som du har hatt en black out. Det er faktisk et tegn på alkolisme.. Kanskje på tide å drikke litt mindre sånn i fremtiden så det ikke gjentar seg..

En annen ting er at det kan være lurt å ta en sjekk for SOS og kanskje en angrepille..

Gjort er gjort og det eneste du nå kan gjøre er å ta lærdom av det..

Skrevet

Hehe dere hadde nok analsex, husker du ikke at du våknet opp med bajis i kjeften??

Skrevet

Saklig. De "tegn på alkoholisme" ..? De jeg kjenner som har hatt blackout er tvert i mot de som er utrente i å drikke og ikke klarer å porsjonere drinkene.

Skrevet

Haha! Jeg som får black-out av alt over 6 pils? Og drikker KANSKJE tre ganger i året...........

Skrevet

En blackout kan skje den beste.

Jeg husker første gangen jeg var på fest etter at jeg fikk barn. Detvar noen år siden jeg hadde smakt alkohol, så jeg var på forhåndt veldig obs på at jeg måtte være veldig forsiktig med inntaket. Holdt meg til Øl, fordi det er enklere å ha kontroll da. Var på vors, gikk kjempefint. Så dro vi ut på byen. Siste jeg husker var at jeg var litt småbrisen og i godt humør. Så sa det bare PANG! (trodde nesten ikke det var mulig når man drakk øl jeg- ja med mindre man sitter og tyller i seg da)

I følge vennene min bare forsvant jeg, og det eneste jeg husker var at jeg vandret rundt i Oslos gater og kunne ikke forstå hvor i allverden jeg var. Klarte ikke å kjenne igjen husene. Husker ikke hvordan jeg kom meg hjem, men så på kontoutskriften at jeg tydeligvis har tatt taxi.

EKKELT!

Jeg syns det var så ufyselig at jeg er helt paranoid forsiktig dersom jeg skal innta alkohol nå. Sitter liksom bare og nipper til glasset. Om å gjøre og få et glass vin til å holde hele kvelden.

Skrevet

huff, ja jeg drakk ikke så mye igår holdt meg til kun hvitvin, så skjedde dette. følte meg småbrisen pang.. tok taxi hjem også. Føler meg elendig idag helt elendig..:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...