Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Jeg har alltid hatt et stort sovehjerte, men nå etter at jeg blei gravid, fra uke 15 ca, så har jeg stått opp tidlig hver morgen, selv om jeg ikke trenger det. Er selv sjukemeldt, men når gubben går på jobb halv åtte, så får ikke jeg sove mer og begynner dagen min jeg også. Hvilket egentlig er helt herlig siden jeg får så mye ut av dagen min! Men syns det er merkelig at det skulle bli sånn når jeg ble gravid.
Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Samme her. Lurer på om det er kroppen som forbereder seg på år med tidlige morgener?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Ja! Det har jeg også tenkt! Haha, at nå prøver kroppen å få meg til å innse at dette er tiden man må stå opp på Har også blitt betydelig mer ryddig og pirkete, så tror det ligger noe i det? Kroppen klikker helt husmor? Praktisk er det iallefall! HI
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Slenger meg med her! Før kunne jeg sove 12-14 timer uten problemer- nå våkner jeg når mannen drar på jobb- døser kanskje en times tid, men så er jeg lys våken! Har sluttet å sove middagskvile også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå