Gå til innhold

Har dere dager der dere er lei alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde alle hadde det men iflg veninnen min har hun aldri vært det etter hun fikk barn.

Denne uken har vært en stress uke. Jeg har hatt mye fri og valgte å ha guttene hjemme fra barnehagen siden de virket litt slitne. Det har vært dritt vær ute og vi har bare holdt oss inne og de har kranglet og rotet sånn hele uken. Jeg har ikke fått ryddet eller ordnet noenting og ligger på etterskudd med alt.

Nå er jeg så lei av alt rot, rydding og laging av mat, protestering ved bleieskifte, masing, dårlig vær og dette huset. Gleder meg faktiskt til jeg skal på jobb imorgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes! Alt fra hverdagen, husrydding, jobb, mann, barn og hele livet generelt. Er jo heldigvis ikke ofte og henger ofte sammen med at jeg er sliten, men ja noen ganger er jeg dritt lei alt :)

Skrevet

Ja, av og til er jeg også lei alt. Da hjelper det med litt tid for meg selv, eks en tur ut i frisk luft eller ligge på senga å slappe av med en bok.

Skrevet

Ja det hender her også. Hvis jeg har hatt barna en helg og vi har vært masse hjemme og det er veldig dårlig vær slik at vi er nesten bare inne.

Da er jeg så utrolig glad når de skal i seng at jeg noen ganger legger de litt tidligere. Og ikke bare av og til, men alltid er jeg veldig lei sand og graps inne. Har liten leilighet, og gangen er et sentralt rom, vi går i gangen når vi skal på badet og til storesøster sitt rom, så naturligvis drar vi med oss sand og graps rundt i leiligheten! =(

Og jeg blir for tiden fort lei at lillebror ikke kan lye og bare skal teste grenser og prøve seg. Jeg har noen ganger lyst å bare spenne han fast he he =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...