Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Han er 8 år. Forstår ikke forskjell på i går og i morgen. Kan ikke knytte skolissene sine. Snakker veldig dårlig. Har vanskeligheter med å lese å skrive. Er vi på senteret, cafe el.l ligger han bare å ruller på gulvet. Lyver til mamma og pappa. Klarer ikke å sette på seg sikkerhetsselen.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Jeg tenker at han virker litt treg, hvordan det?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Hvordan fungerer han på skolen? Er gutten utredet for utviklingsproblematikk?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg tenker utredning. Har verken barnehage eller skole reagert på noe av dette?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Moren hans mener han er helt normal. Jeg og pappaen hans mener han henger litt etter, og han trenger ekstra oppfølging. Men med en mamma som ikke innser det, men definerer han som meget flink, så blir det så vanskelig. Det er hun som kommuniserer med lærerne. Håper bare han får all den hjelpen han trenger, og ikke faller utenfor. Det er så trist når foreldre ikke ser at barn sliter, for det er viktigere at "min sønn er SÅ flink" Sukk
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Mulig han har en liten hjerneskade, men ikke mer alvorlig enn at han med iherdig innsasts og masse trening vil kunne ha mulighet til å trene opp andre områder i hjerene til å ta over evt skadde funksjoner. Virker som om motoriksenteret kanskje har en skade....Det behover ikke å bety mer enn at han i noen år trenger ekstra oppfølging, men at han etterhvert vil kunne fungere helt 100% som alle oss andre..Ikke sikkert det er en utviklingshemming altså, tror mer på en skade.:Det vil si ikke arvelig om han kommer så langt at kone og barn blir aktuelt en dag.... Men jeg er ikke ekspert på området, har ingen kunnskap om "sene" barn og hva osm kan ligge bak. SÅ detet er basert kun på intusijon ut i fra de 4 linjene HI skirver.. Antar det komemr en skyllbøtte om hvor dømmende og kritisk jeg er nå....At INGENGITNG feiler gutten og det er en annen "god grunn" til at dette skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå