Gå til innhold

Veier dere mer når dere har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen i dag og veide da 1,5kg mer!! Lite motiverende når babykiloene skal av... Ble hvertfall motivert til en ekstra treningsøkt denne uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veier alltid et par kilo mer når jeg får mensen, vann i kroppen og føler meg mye dvaskere.

Skrevet

Vet ikke om jeg veier mere fordi at vi ikke har vekt i hus!

Men det føles værtfall sånn. Kan jo være at jeg bare er oppblåst, men stortsett så er alle klærne litt trange akkurat de dagene!

Skrevet

Nesten alle får ekstra vann i kroppen i forbindelse med mensen, noen får nesten ingenting, noen får et par kilo ekstra å bære på, jeg er en av sistnevnte ;o)

Føler meg alltid ekstra deilig etter å ha hatt mensen fordi jeg plutselig er mye tynnere :-P

Skrevet

JAAA!!! Og jeg veier 2-3 kilo mer..SÆrlig om jeg venter mensen en tirsdag/onsdag..Da har jeg BÅDE ekstra mensvekt OG ekstra helgavekt...Helgavekta skyldes brus og salt snacks i helgene.Dette gjrø at kroppen binder mye vann, PMS fører til akkurat det samme. Men etter et døgn med mensen er den vekta borte, mens "Helgavekta" trenger litt mer svette og "Uttrensking" for å si det sånn.

Men nå har jeg ikke veid med regelmessig på to-tre år, så vet ikek hvrodan ståe er nå..Men FØR var det sånn..Det beste var å veie seg på samme ukedag, men IKKE i uken før mensen. Sånn får man tatt hensyn til at man etter en uke på salt- og kullsyrefattig mat ikke har overflødig væske i kroppen på en fredag, eller at man på mandag har en liten væskeoppsamling grunnet salt mat.....

Skrevet

JA, grusomt. Får så mye vann i kroppen og oppblåst.

Skulle på en fest for 2 uker siden, og akkurat dagen før fikk jeg mensen. så typisk de få gangene jeg er ute.

Føler meg helt gravid de dagene jge har mensen, hehe

Skrevet

Jeg merker alltid at jeg har vann i kroppen når jeg har mensen, kanskje det er sånn med deg også? Men for all del, hvis det motiverer deg til å holde deg i form er det fott :-)

Skrevet

Takk og lov for at vi er flere;) Jeg trener jo vanligvis 3 ganger i uka pluss turgåing og spiser vanlig mat så det er ingen grunn til at jeg plutselig skulle veie mer, dumme mensen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...