Gå til innhold

vognpose (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fine poser da! :)

Men jeg sverger til voksiposen vi har, den har bare vært genial.

Skrevet

Liker best saueskinnsposer. Kjøpte en ny en til prinsessa nå og den er kjempegod. 100% merinoull. Tror ikke den kosta mer enn 1000 kr

Skrevet

hvor har du kjøpt den da?:) jeg syntes de var fine disse posene og ikke så veldig dyre... men er litt skeptisk...

takk for svar begge to:)

Skrevet

Hehe se der ja, det er jo samme posen hehe. Syns den er kjempegrei:) Oi hvorfor har jeg skrevet som anonym her hehe

Skrevet

Ja ullposen er veldig god!

Jeg kjøpte den når jeg fikk 3mann, for da brukte mellomste vogn å sove i enda og da hadde voksiposen.

Det som er veldig bra med ullposen også, er at du kan bare bruke underlaget om du ikke trenger toppen på den :)

Men den kan bli litt klumpete i en sportsvogndel som er litt smal. /dvs trangt til barnet)

Skrevet

veldig fin...:) skal vurdere den... men har en smal tautonia vogn.. blir gjerne litt for trant da? snuppa er 1 år...

HI

Skrevet

Jeg har en emmaljunga city jet nå, og syns den gjør det for trangt i setet med den ullposen.

Men har også brukt den i en Quinny vogn, og de er jo virkelig smale så kommer kanskje litt an på utformingen?

Hvilken vogn har hun andre? :)

Skrevet

Hm jeg har simo kombivogn, og der er det god plass til barnet i sportsdelen også:) Jeg vet jo ikke hvordan det er med ei smalere vogn ettersom jeg kun har kombivogna

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt hos henne, men sydd samme pose selv.

Jeg har byttet ut glidelåset med 3 "hemper"(slike du lutter f.eks sekker med).

Og jeg har ikke fleece inne, menn flanell.

Jeg er redd fleece skal bli klamt.

Men unaett så er dette den beste posen jeg har laget og jeg har laget mange. Kommer til å holde meg til denne typen for resten av posetiden.

Har bare lyst til å sy en ny i annen frave:o)

Kanskje prøve glidelås neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...