Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 noen som har kjøpt denne vognposen? en dame i bergen som lager de selv...!! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19123607
Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Veldig fine poser da! Men jeg sverger til voksiposen vi har, den har bare vært genial.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Liker best saueskinnsposer. Kjøpte en ny en til prinsessa nå og den er kjempegod. 100% merinoull. Tror ikke den kosta mer enn 1000 kr
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 hvor har du kjøpt den da? jeg syntes de var fine disse posene og ikke så veldig dyre... men er litt skeptisk... takk for svar begge to:)
Gjest Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Oh, jeg har faktisk en slik merinoullpose til rundt 1000 lappen Den er veldig god, men ikke så lang at de kan bruke den i all evighet. http://going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=194&varegruppeID=35
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Det er vel egentlig mora mi som har kjøpt den til henne da:) Men jeg har søkt på dem på finn og funnet dem der. Her er link: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18305518 mange andre og som har sagt at de liker posen godt, og den er veldig god og varm:)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Hehe se der ja, det er jo samme posen hehe. Syns den er kjempegrei:) Oi hvorfor har jeg skrevet som anonym her hehe
Gjest Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Ja ullposen er veldig god! Jeg kjøpte den når jeg fikk 3mann, for da brukte mellomste vogn å sove i enda og da hadde voksiposen. Det som er veldig bra med ullposen også, er at du kan bare bruke underlaget om du ikke trenger toppen på den Men den kan bli litt klumpete i en sportsvogndel som er litt smal. /dvs trangt til barnet)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 veldig fin... skal vurdere den... men har en smal tautonia vogn.. blir gjerne litt for trant da? snuppa er 1 år... HI
Gjest Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Jeg har en emmaljunga city jet nå, og syns den gjør det for trangt i setet med den ullposen. Men har også brukt den i en Quinny vogn, og de er jo virkelig smale så kommer kanskje litt an på utformingen? Hvilken vogn har hun andre?
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Hm jeg har simo kombivogn, og der er det god plass til barnet i sportsdelen også Jeg vet jo ikke hvordan det er med ei smalere vogn ettersom jeg kun har kombivogna
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 Jeg har ikke kjøpt hos henne, men sydd samme pose selv. Jeg har byttet ut glidelåset med 3 "hemper"(slike du lutter f.eks sekker med). Og jeg har ikke fleece inne, menn flanell. Jeg er redd fleece skal bli klamt. Men unaett så er dette den beste posen jeg har laget og jeg har laget mange. Kommer til å holde meg til denne typen for resten av posetiden. Har bare lyst til å sy en ny i annen frave:o) Kanskje prøve glidelås neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå