M@msen Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Men har det gjort som de andre dagen så kommer den snikende på ettermiddagen... Ja ja får kose meg i soffaen med guttane nå- det er jo gotteri dag...ler:) men jeg skal ikke klage for det er mange som er kvamle i mange uker i strekk, tenker på dere:) Stor klem
Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 jeg er også så lykkelig for ikke våkne eller sovne med kvalmen, men den er litt tilstede på ettermiddagen for meg også.. men ifht de to foregående graviditetene hvor jeg lå med hodet i do fra pos test til jeg lå på operasjonsbordet nesten, så priser jeg meg lykkelig for denne rolige starten men føler med dere som er veldig dårlige, vet hvordan det er !! trøste klem
Flereåelske Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Den dagen gleder jeg meg til....den kommer nok snart.
M@msen Skrevet 21. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2009 Ja hvis du er kvalm hele tiden så skjønner jeg det:) Håper den kommer snart for deg, jeg begynner sånn rundt denne tiden på døgnet, så jeg skal ikke klage... Også "slipper" jeg å spise godt på en lørdag, for det orker jeg ikke tanken på... Ikke så galt at det er godt for noe...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Jeg misunner dere Jeg er kvalm 24/7 og sliter i tillegg med brekninger og oppkast. Kvalmen begynte allerede i slutten av uke 5.... er 7+3 nå og sist holdt jeg på til 12, men da begynte det også senere så vet ikke hvordan det vil bli nå jeg. Er det noen av dere som har gode råd for hva som kan hjelpe? Akupunktur funket ikke, ingefær funker ikke og bringebærbladte fikk jeg nå høre at ikke er bra de første 3 mnd Sliter med å få i meg både vått og tørt jeg....
M@msen Skrevet 21. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2009 Huff, føler virkelig med deg! Jeg har desverre ikke noe tips da jeg aldri har prøvd ut noe, har heldigvis ikke vært plaget i de andre svangerskapene heller, bare som nå, sånn på kvelden og da kan jeg jo legge meg tidlig så er det borte på morran;) Men lykke til, det går heldigvis over:) Klem
sprellemor Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Jeg var hos legen på torsdag, etter 2 ukers sykemelding. Fikk resept på kvalmestillende. Afipran, tror jeg det heter. Gidder ikke reise meg for å sjekke ;-). Det har hvertfall gjort meg i stand til å fungere litt bedre hjemme. Er fortsatt sykemeldt en uke til, så får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå