chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Hva skulle det tyde på? Hører det "ofte" en del ganger når jeg har vert på do siste dagene, og avogtil på natten når jeg snur meg. "knepper" innvendig i underlivet...men det er ikke mer enn det...hva er det? Mener jeg har lest mange ganger om de som har hørt dette, men ikke greid å legge på minnet hva dette betyr?
LilleSolstrålen Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Det er mange som hører et knepp like før vannet går...?
Solsikke (venter nr 3&4) Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Ja hva er dette egentlig? Har merket det den siste uken. Ofte når jeg er i bevegelse. Har litt bekkenløsning og lurer på om det kan ha noen sammenheng - men det er jo ikke vondt. Helt nederst i underlivet, en underlig greie. Har ikke kjent det i de 2 andre svangerskapene. Venter tvillinger nå og bli litt mørkredd for at det kan være noe med slimproppen eller noe? Er bare i uke 27. Noen som vet ?
Hellobaby Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg spurte både jordmor og legen om hva det var, og legen sa det sannsynligvis var hofta til babyen som knekker litt, og jordmora sa det kunne være skulderen eller hofta. Et av de store ledda da tenker jeg. Ikke vondt for babyen. Det andre berømte "kneppet" de snakker om, er når vannet går. Jeg hørte ingen "knepp" sist jeg var gravid, og vannet gikk, men....
Termin 061209 Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Jeg synes det minner om kneppet jeg har hver gang jeg snur meg i sengen om natten jeg.... trodde det var bekkenet mitt jeg???
sunshine28 Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Jeg har også det "kneppet" hver gang jeg snur meg i senga om natta... Men bekkenløsninga mi sitter mest i symfysen,så virker på meg som det er det som knekker litt på plass når jeg snur meg.. Føler smerten avtra litt også etter et slikt "knepp"
Hellobaby Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Jo, jeg knekker i bekken og ellers i kroppen jeg og, men de der mystiske knekkelydene man hører som kommer direkte fra magen, er fra babyen.. vet ikke om det er så mange som har opplevet det! hehe.. Søsteren min og jeg har hvertfall det, og det er babyen sine ben og knokler som knekker litt, og ikke mine egne. Uansett helt ufarlig for både oss og babyen :-))
Gjest Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Knepper masse her og og på meg kn det virke som om det kommer fra ett stort ledd på babyen, samme lyden som om jeg trekker fingeren ut av ledd.. Rett før fostervannet går kommer det mer ett "sukk"
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Jeg kjente kneppet like før vannet gikk forrige gang Reiste meg opp og da rant det i strie strømmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå