utrolig78 Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Sitter i natten og humrer her inne. Ikke sjangs å få sove enda, kvalmen gjør sitt inntog mest på natta. Har gutt fra før, og hadde veldig jentefølelse nå, helt til UL i forrige uke (var 11+5 da). Gyn så ikke etter kjønn, og det gjorde ikke vi heller, men etter den UL var jeg plutselig ikke like sikker på jente lengre. Selv om jeg fortsatt tror litt på det. Med gutten min var jeg så sikker på at det var gutt lenge før vi fikk det bekreftet. Hva med dere andre? Har magefølelsen stemt?
NostraStoria Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Ikke i det hele tatt! Jeg hadde jentefølelse fra starten av og helt frem til ord UL der vi fikk se at det var en liten gutt! Så min magefølelse stemte ikke.
Mortsin Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 både ja og nei:) gikk med en god følelse av at det var en liten jente i magen min. viste seg forsåvidt å være riktig når jeg kom til ul- bare det at vi var så utrolig heldige at inne i magen min, sprella det en liten gutt også
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Ingen av gangene nei;P
3smaa Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Første gang trodde jeg at det skulle bli ei jente, men så fikk jeg en gutt. Denne gangen har jeg gått hele tiden og tenkt at jeg skal ha gutt denne gangen og det stemte )
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Jeg var "sikker" på at det blei jente... men det var en "tut" på ultralyden:)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 i begynnelsen av svangerskapet hadde jeg en jentefølelse.. Men så fikk jeg plutselig en guttefølelse tidlig i 2.trim.. Jeg var helt sikker på at det ble gutt lenge før UL.. Og gutt blir det Så magefølelsen min stemte hvertfall
Nine:) Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Magefølelsen har stemt på alle tre:)) Jente-gutt-jente ( denne gangen kjøpte jeg to kjoler allerede bare 10 uker på vei...hehe)
Gjest Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 magefølelsen min stemte :-) ei lita tulle og en bror av en krabat skjulte seg her :-)
utrolig78 Skrevet 21. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2009 Hm... Ble langt fra sikrere av dette. Morsomt at det varierer slik. Må vel bare vente i spenning til ordinær UL. Men som gubben sier; det er da viktigst at det blir en av delene, og det er jo forsåvidt sant! )
MammaMø med to små Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 min magefølelse stemte:) Jeg hadde det veldig på følelsen at det ble gutt og jaggu, UL viste gutt:)
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 21. november 2009 #13 Skrevet 21. november 2009 Når jeg begynte og kjenne bevegelser, fikk jeg en veldig sterk følelse for kjønn, og det stemte på begge to, ikke bare kjønn, men plassering av barna også. Ei jente nederst og en gutt øverst
It's all about me Skrevet 21. november 2009 #14 Skrevet 21. november 2009 Magefølesen har stemt alle tre gangene. De to første gangene var magefølesen til og med så sterk at jeg anskaffet ting til dette kjønnet før ultralyden.
Gjest Skrevet 21. november 2009 #15 Skrevet 21. november 2009 Både og! Første gang var jeg helt sikker på at det var jente hele veien. Når jeg var på ul i uke 25 ca og det ble sagt at det var ei jente var hele følelsen skikkelig "å ja" preget. "Det viste jeg vell". Hadde egentlig ikke skjenket det en tanke en gang. Andre gangen var jeg usikker men følte veldig på gutt. Hadde følt at nestemann ville bli en gutt lenge før jeg ble gravid også :/ Kanskje det var statistikken...... Var skikkelig spent før ul. Men det viste seg å være jente. Denne gangen vet vi ikke enda. Jeg har en vag følelse på gutt. Drømmer om lyseblå strikkeklær osv. Men sikker er jeg ikke. Ikke på samme måte som første gang.
Spire nr.2 <3 Skrevet 21. november 2009 #16 Skrevet 21. november 2009 jeg var 100%sikker på at det var en gutt,kunne ikke forstå annet..og joda,det stemte!!!
ღCinnamonღ Skrevet 21. november 2009 #17 Skrevet 21. november 2009 Magefølelsen min stemte med begge mine barn! Med min første følte jeg det ble en gutt med en gang testen viste positivt! Det samme stemte med min andre som jeg jeg venter i mars. Følte tidlig at jeg bar på ei jente, og jenta kommer i mars!
1baby,og 1 spire Skrevet 22. november 2009 #18 Skrevet 22. november 2009 Stemte ikke på meg første gangen, da var jeg sikker på gutt, men det var ei jente.Denne gangen trur jeg ei jente igjen, så blir jo gøy å se hva dem ser i Desember.
Fifrildi Skrevet 22. november 2009 #19 Skrevet 22. november 2009 Nei. Tja. De første ukene var jeg sikker på at det var jente, men så ble jeg overbevist om at det var en gutt. Det er en liten jente, 100% sikkert Noe som er fint siden hverken jeg eller mannen klarte å komme på noen guttenavn vi likte.
Poizki Skrevet 22. november 2009 #20 Skrevet 22. november 2009 Jepp! Her stemte magefølelsen - og ikke bare min magefølelse men faren sin og.. Bare diskutert jentenavn, guttenavn tenkte vi på i to minutter også var vi enige om at det kom til å bli ei jente..Og det var jordmor strengt tatt også enig i.. Så det var litt artig - å ha en så sterk magefølelse når det er første barnet for oss begge to.. (Selvom jeg ser for meg at jeg hadde blitt en "bedre" guttemamma..) MEN - Man skal jo aldri være for sikker, det kan jo komme ut en unge med tut... =)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 22. november 2009 #21 Skrevet 22. november 2009 Hos meg stemte både magefølelse, de aller fleste symptomer og det kinesiske fødselskartet! Jeg venter jente :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå