Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Min har nemlig låst seg helt her Den lyser hele tida, men det skjer ingenting når jeg prøve å låse den opp.... Hva gjør jeg nå? Når noen ringer meg så reagerer ikke telefonen i det hele tatt Det bare ringer som vanlig hos de som ringer til meg da... Den reagerte heller ikke når jeg putta den i laderen..... What to do??
SOL*SOL Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Du må få den slått av. Trykk på knappen øverst til høgre i flere sekunder. Når den er slått av ...slå den på igjen ...den kommer da til å virke som vanligt igjen. ...det samme som restart på en datamsk.
Gjest Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Og holder ikke det kan du ta en soft reset. Da holder du inne både "hjem" knappen (den runde) og av og på knappen til den slår seg av (ikke bry deg om den røde slå av linjen, fortsett å holde) Funker ikke det kan du ta en hard reset, som innebærer det samme som over men da holder du til den slår seg på igjen, slipper av og på knappen når eplet vises men fortsetter å holde hjemknappen til den er på igjen og tastelåsen vises. Dersom ikke engang det holder kan du rett og slett gjenopprette telefonen. Da må du være koblet til iTunes og du må ha en sikkerhetskopi liggende (iTunes tar dette hver gang du kobler den til) Da gjør du det samme som ved en hard reset, men tilkoblet iTunes. Da vil du få beskjed om at en ny iPhone er funnet og du kan gjenopprette den derfra. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå