~sjiraff~ Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Ikke rart det var laber aktivitet her inne. Og jeg som ikke finnes trøtt ennå.. (
Libido- Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 ja, og jeg begynner å bli dryg. På tide å finne kurven.
~sjiraff~ Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Jeg sov fra 18-21 så er litt vel våken ennå.. Burde egentlig bare fortsatt å sove da jeg våknet )
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Kurven ja. Skulle ønske det fantes slike Leander-henge-fra-taket-greier for oss som er litt tyngre enn 20 kg. Tenk så deilig å sveve når du ligger? Kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå