Gå til innhold

HJEEELP!! Vasket ulltøy feil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faenfaenfaen!

Jeg vasket ALT av ulltøy på feil program, men det meste overlevde, som alt fra Janus og Tom&Trine.

MEN de to plaggene fra Nøstebarn har blitt tovet og er fullstendig stiv og krympet:-( Går det an å "vaske dem ut" ????? :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er en av grunnene til at jeg kun har hatt ett nøstebarnplagg. Tror nok dessverre ikke det er mulighet for noen redning... :o(

Skrevet

Nøstebarn er oppskrytt, klær til barn som ikke kan vaskes er ikke verd å ha.. tovet er tovet.. du kan dra så godt du kan men det hjelper lite.

Skrevet

Har kun kjøpt Nøstebarn én gang, og selvfølgelig måtte den ene strømpebuksen bli skitten i dag når jeg skulle vaske ullklærne.. Er ikke så fornøyd med trøyene og longsen, men den strømpebuksen var strikket og utrolig god.

Men men, sånt skjer tydeligvis. Har aldri vasket ulltøy feil før, og kommer vel aldri til å gjøre det igjen heller.

Skrevet

vi liker veldig godt sofa strømpebuksene i ull på spar kjøp;) har du prøvd de?

Skrevet

Tror nok dessverre heller ikke at plaggene kan reddes.

Ellers enig med lektoren, Nøstebarn er totalt oppskrytt!!

Skrevet

Prøv å legg de i vann med MASSE balsam i. Strekk de i fasong etter en time eller to, forsiktig. Skyll og vask som vanlig.

Skrevet

MC's tips har jeg også lært av svigermor (men heldigvis sluppet å prøve ennå) - give it a try :o)

Skrevet

balsamtrikset funket ikke på den ene ullbodyen jeg vasket fei fra nøstebarn, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...