mam <3 Skrevet 21. november 2009 #26 Skrevet 21. november 2009 Har bare hatt sommerjobber og ekstrajobber. Men jeg har jobbet som: Tungeskjærer På fiskebruk Telefonselger Sekretær Kantinearbeider
cherry coke Skrevet 21. november 2009 #27 Skrevet 21. november 2009 Trillepike Servitør Kokk Pakket fisk i fiskeindustrien (grusom jobb, men veldig godt betalt!) S.A.T.S Vaskedame Miljøarbeider Ja, tror det var det? Nei, forresten jobbet en liten stund som bartender på et hotell også.
cherry coke Skrevet 21. november 2009 #28 Skrevet 21. november 2009 frinella: Må bare spør, men du trenger selvfølgelig ikke svare om du ikke vil: Men prostituert? Hvor gammel var du da? Og hvordan begynner man med et slikt yrke? (kke at det frister, men ble litt nysgjerrig.)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2009 #29 Skrevet 21. november 2009 - gått med avisen for øb og aftenposten - vært spesialbud - ansatt på atrakk og spill på Tusenfryd - vært asisterende på en renholdsavdeling. - vært asisterende i en kantine - jobbet på burger king og vært med å skrevet opplæringsmanualen dems - jobbet på kjøkken på en resturant - vært asisterende på et bakeri utsalg - jobbet som ryddehjelp på en frisørsalong - jobbet som modell. - jobbet i barnehage - jobbet i en ferskvare avdeling - jobbet som bartender sikkert mer, men det var det jeg kom på i farten
tante grusom master of law Skrevet 21. november 2009 #30 Skrevet 21. november 2009 butikkmedarbeider i en matbutikk og en sminkesjappe, resepsjonist og nå jurist.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2009 #31 Skrevet 21. november 2009 også barnepasser da og big bait (som var døden)
*synne* Skrevet 21. november 2009 #32 Skrevet 21. november 2009 I ung alder før utdannelsen: Trillepike for en familie med tre barn. Begynte med eldste og senere mellomste og tilslutt minstemann. Har tenkt mange ganger at jeg skulle hatt en sånn som meg til mine barn! Tenk så kjekt for foreldra da, og ha trillepike i årevis som kjente ungene som sine egne søsken!! Nattevakt på eldresenter Butikkmedarbeider Pakka fisk på mottak Sommerhjelp på fabrikk (satt å vrengte puter til Stokkestolene!! Gud hjelpes KJEDELIG!!) Ryddehjelp i frisørsalong Frisør Distriktssjef (salg) Salgssjef (salg) Å mamma til 4, er vel den heftigste jobben hittil!!
Bøtteknott Skrevet 21. november 2009 #33 Skrevet 21. november 2009 -gikk med avisen hele ungdomsskolen -kassa på rimi (1 mnd) -drev min egen kiosk et år -familiebarnehage - jobbet i fengsel -masse forskjellige vikariater via et vikarbyrå. -budbilsjåfør -kjøreleder transportfirma -avdelingsleder i samme firma (man jobber seg da oppover? :-) -mammaperm...
Gjest Skrevet 21. november 2009 #34 Skrevet 21. november 2009 * avisbud * barnevakt * Tekniker i lokal TV * Butikkmedarbeider * Barnepasser på lekerom på et kjøpesenter * Kantineleder * Renholder * Kommunal hjemmehjelp * Vikar i barnehage * Alenemor Kall meg bare poteten folkens! Og alt dette her jobber jeg meg vekk fra nå, og har fullført bachelorgrad i administrasjon og ledelse sommeren 2012 :-))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2009 #35 Skrevet 21. november 2009 du går vel ikke på HIO gutt&jente i vest? om alenemor er en jobb så må jeg sette opp den jeg også
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 21. november 2009 #36 Skrevet 21. november 2009 * Jobbet på ridesenter * Medarbeider i dyrebutikk * Hundebarnehage * Sykehjem * Servitør * Bartender
Gjest Skrevet 21. november 2009 #37 Skrevet 21. november 2009 Lærer Rektor Jurist Høyesterettsdommer Nå tar jeg legeutdannelse...
Pengetreet Skrevet 21. november 2009 #38 Skrevet 21. november 2009 - Assistent i barnehage - Personlig assistent for gutt med cp - I stall - I kassa på Rema 1000 (aldri mer!) - Pleiemedhjelper på aldershjem - Ekstravakt på psykiatrisk sykehus - Nå student i organisasjon og ledelse
Elle melle deg fortelle Skrevet 21. november 2009 #39 Skrevet 21. november 2009 - Renholder - Kantinemedareider - Ringevikar i barnehage - Butikkmedarbeider i gavebutikk - Støttekontakt - Pedagogisk leder
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 21. november 2009 #40 Skrevet 21. november 2009 Trillepike da jeg var yngre:) På Macern som vertinne ( hadde barbebursdagene) Dags Marked Maxi Meny Ringevikar i bhg Jobber som assistent nå - skal utdannes til førskolelærer:)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 21. november 2009 #41 Skrevet 21. november 2009 ... og telefonpakker på Telefast...
bobbo72 Skrevet 21. november 2009 #42 Skrevet 21. november 2009 Jobber da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående, samt da jeg var student; Produksjonsmedarbeider og kontrollør på rekefabrikk Maling av hus Butikkmedarbeider i dagligvare Bartender Assistent i barnehage Lærervikar i grunnskolen Jobber etter at jeg var ferdig utdannet fra universitetet; Lærer i videregående skole Saksbehandler i en fylkeskommune Konsulent for næring og planlegging i en kommune Seniorrådgiver i et konsulentselskap Daglig leder i en næringsmiddelbedrift Leder for planlegging og strategi i en kommune + at jeg har vært i en mammaperm, og snart skal ha en ny :-)
Gjest Skrevet 21. november 2009 #43 Skrevet 21. november 2009 Nei, gjør nok ikke det :-) Tar alt over nett, men er tilknyttet markedshøyskolen i Oslo og universitetet i Oslo :-)
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 21. november 2009 #44 Skrevet 21. november 2009 kokk hushjelp elskerinne hore og mamma
Strawberrywine Skrevet 21. november 2009 #45 Skrevet 21. november 2009 ikke hatt så altfor mange jobber... *Passet barn i alle aldre fra jeg var 10 til jeg var ca 19år *praktikant en sommer for 2barn *Sommer jobb 3år, solgte jordbær *Sommer jobb + vikar ved behov på Helikopterterminalen *Vaksa et privathus *Medarbeider på kiwi * medarbeider på Ica *Ringevikar på SFO *barneskole og SFO *Lærervikar inni mellom Nå studerer jeg andre året på Førskolelærerlinja. Og har hatt praksis i barnehage, og skal snart i småskole... selv om det ikke er betalte jobber så er det vertfall erfaringer
bobbo72 Skrevet 21. november 2009 #46 Skrevet 21. november 2009 Jobber da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående, samt da jeg var student; Produksjonsmedarbeider og kontrollør på rekefabrikk Maling av hus Butikkmedarbeider i dagligvare Bartender og servitør Assistent i barnehage Lærervikar i grunnskolen Jobber etter at jeg var ferdig utdannet fra universitetet; Lærer i videregående skole Saksbehandler i en fylkeskommune Konsulent for næring og planlegging i en kommune Seniorrådgiver i et konsulentselskap Daglig leder i en næringsmiddelbedrift Leder for planlegging og strategi i en kommune + at jeg har vært i en mammaperm, og snart skal ha en ny :-)
bobbo72 Skrevet 21. november 2009 #47 Skrevet 21. november 2009 Klarte å trykke to ganger på lagreknappen gitt :-)
Gemini7 Skrevet 21. november 2009 #48 Skrevet 21. november 2009 Mens jeg var skoleelev og student: renholder jobbet på opplysningen assistent på sykehjem produksjonsmedarbeider praktikant på bibliotek ulike vikariater som resepsjonist/kontormedareider Etter endt utdanning; Vitenskapelig assistent Doktorgradsstipendiat Forsker
Gjest Skrevet 21. november 2009 #49 Skrevet 21. november 2009 gjennom skolegang: *butikkmedarbeider *servitør på hotell *barnahageassistent *malt en hel skole utvendig(tok en stund) * kokk på hotell * hjelper på arbeidsstua i vernabedrift Etter endt utdanning(er): *institusjonskokk på sykehjem *kjøkkenssjef på flyplass *sykepleier i eldreomsorgen
ROFL Skrevet 21. november 2009 #50 Skrevet 21. november 2009 - Barnevakt - Avisbud - Vaskehjelp (Privat) - Hotellresepsjonist - Kontormedarbeider på Statoil (sommerjobb) - Apotektekniker - Bingovertinne - Butikkmedarbeider (dagligvare) - Og nå assisterende butikksjef.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå