Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Garderobeskap, badekar, juicesentrifuge, ny TV, nytt kjøleskap... Hehe, kanskje ikke det man får av familie og venniner, men kanskje jeg og mannen skla gi hverandre noe sånnt? Vi pusser opp.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Vaskemaskin, saltkvern, espressomaskin
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Vi har samlet på servise, så da har det blitt det for det meste. Svært effektivt å ønske seg det, fylles fort opp. I tillegg det vi måtte mangle av gryter/panner, vannkokere, vaffeljern og andre kjøkkenredskaper. Kakefat og kakespader er også en slager. Og nå i år har jeg oppdaget at vi mangler blomstervaser. Tar jeg en runde på Glassmagasinet finner jeg mye rart jeg kunne tenkt meg til hus og hjem.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Hvis du er tom for ideer til ønskelista, betyr det at du har alt du trenger og ikke bør ønske deg noe bare for å fylle opp. Ønsk deg rettferdige gaver, eller ting som kan spises/drikkes; god kaffe, vin, hjemmebakte julekaker, etc. Synes det er ganske kvalmt at man må bruke masse tid for å finne noe man ønsker seg, bare for å ha noen ønsker på lista.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Expedit bokreol fra Ikea i svartbrun. Glass i Svaneserien. trekiste eller pall til å ha leker eller pledd i. rørospledd. middagservise.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Har egentlig bare ett ønske i år, så jeg sliter med å finne på flere ting til dem som spør. Jeg og samboeren har allerede kjøpt oss julegaver til oss selv. Det ble nye mobiler og nye pledd. Men, det jeg ønsker meg er My First Year fotoramme fra Rivièra Maison. Har forelska meg så brutalt i den at jeg bare MÅ ha.
Gjest Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Har det meste jeg trenger så jeg ønsker meg baby-ting til babyen som skal komme og kløv til hunden
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Nye brødformer (har forsvunnet litt hit og dit når jeg har tatt med nybakt brød på lunsjbesøk...) Silikongryteklutene mine har også forsvunnet, og jeg savner dem veldig, så det ønsker jeg meg også til jul:) Hehe... ordentlige kjerring-ønsker...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Du som ønsker deg svartbrun expedit. Jeg har den. Elsket den i to uker. Da oppdaget jeg hvor dominerende den var. (veldig dyp, så kommer langt ut fra veggen) I tillegg vises støv på den momentant så du må tørke støv hver dag. Anbefaler deg å tenke deg om to ganger. Jeg kan ikke vente med å få min ut igjen, men med ha noe å erstatte den med. Ønsker meg gavekort, fordi vi trenger ny seng/madrasser. Og ellers turutstyr, ryggsekker, bålrigg, kniver, sovepose etc.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Smådyre ting enkelte av dere ønsker dere. Eller kanskje jeg ikke er like kravstor. Kunne egentlig kutta ut gaver i det hele tatt føler nå jeg. Sålenge prinsessa fikk gaver. Men har noen ting som alltid kommer godt med. Som f. eks: laken sengetøy pledd kopper håndklær gavekort
*toppris* Skrevet 21. november 2009 #13 Skrevet 21. november 2009 skovarmer/tørker, stekepanne med lokk, stavmikser, trådløs temperaturmåler for ute-/innendørs bruk og gavekort på ikea;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå