Gå til innhold

Lærere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere: hvis jeg er i mammaperm når sommerferien er, får jeg permisjonsdager til gode da? Siden jeg likevel skulle hatt ferie da?

Hilsen en lærer som lurer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. Du har kun fire uker ferie når du er i permisjon.. Når du vil bruke dem er opp til deg.. Men du vil få feriepengene dine i juni så det kan være lusrt å legge ferien til den mnd...

Skrevet

Så det jeg får er 46 uker i morspermisjon (-10 uker til far) + 4 uker ferie? Uansett når jeg avvikler permisjonen?

HI

Skrevet

Hvorfor skal du få ferie fra en jobb du ikke er tilstede på? Lærere altså...

Skrevet

Du må selv gi beskjed til arb.giver og nav om tidspunkt for ferie. Som lærer er den planfestede ferien ca fom 3 juli tom 31 juli, det vil derfor være naturlig å regne dette som ferie. Du vil slik få forlenget permisjonen din med tilsvarende antall dager. MERK: Friperioden fom slutten av juni tom 3 juli + perioden 31 juli til midten av august regnes ikke som feri,e men avspasering, så den kan du ikke få til gode på noen måte.

Skrevet

Takk for svar anonym 00:18 :) Da er jeg med! Jeg visste nemlig ikke hva som var avspasering og hva som var ferie... Ikke alt som er lett å finne ut av :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...