Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Vet dere: hvis jeg er i mammaperm når sommerferien er, får jeg permisjonsdager til gode da? Siden jeg likevel skulle hatt ferie da? Hilsen en lærer som lurer
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Nei.. Du har kun fire uker ferie når du er i permisjon.. Når du vil bruke dem er opp til deg.. Men du vil få feriepengene dine i juni så det kan være lusrt å legge ferien til den mnd...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Så det jeg får er 46 uker i morspermisjon (-10 uker til far) + 4 uker ferie? Uansett når jeg avvikler permisjonen? HI
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Hvorfor skal du få ferie fra en jobb du ikke er tilstede på? Lærere altså...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Du må selv gi beskjed til arb.giver og nav om tidspunkt for ferie. Som lærer er den planfestede ferien ca fom 3 juli tom 31 juli, det vil derfor være naturlig å regne dette som ferie. Du vil slik få forlenget permisjonen din med tilsvarende antall dager. MERK: Friperioden fom slutten av juni tom 3 juli + perioden 31 juli til midten av august regnes ikke som feri,e men avspasering, så den kan du ikke få til gode på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Takk for svar anonym 00:18 Da er jeg med! Jeg visste nemlig ikke hva som var avspasering og hva som var ferie... Ikke alt som er lett å finne ut av HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå