Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg fikk det etter fødselen :-( Er det mange der ute som har hemorider? Jeg syntes det er så flaut.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Jeg fikk det i slutten av svangerskapet, og har det fortsatt, 3 år etter fødselen. Skikkelig plagsomme greier
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Blir borte med honning....bakteriedrepende.Prøv det, så slipper du mer plager!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Blir hemoridene borte med å smøre på honning? Det er jo hud. Huden blir vel ikke borte om man smører på honning?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Jeg er litt usikker på om jeg har det eller ikke. 2 måneder etter fødsel fikk jeg plutselig vondt når jeg skulle gjøre nummer 2. Nå 2 måneder etter, er det slik enda. Har prøvd å kjenne etter, men kjenner ingenting. Hender det blør. Kan det være en hemoroide?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Kan være en innvendig hemoroide. Prøv Sheriproct, funket flott på mine dangelbær ihvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå