Gå til innhold

Sammenheng mellom 1. og 2. fødsel?? Noen med erfaring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fødslen nærmer seg, og jeg er så spent på hvordan det vil bli denne gangen. Blir min 2.gang. Min forige fødsel gikk utrolig kjapt, 2 og 1/2 time bare! Da regner jeg fra 3cm åpning til barnet er ute.. Vil det gå like fort neste gang tror dere? Eller kan det bli heeelt motsatt?? Takker for svar av dere som har erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en veldig kjapp 1.fødsel. Merket ikke så mye til åpningsrier, men plutselig gikk vannet. 4.5 time etter det var gutten ute. 2.gang merket jeg mer til riene hele dagen, vi kjørte til sykehuset da det var ca 5 min mellom riene. Var på sykehuset i 3 timer før gutten var ute.

Den største forskjellen mellom fødslene var at 2.gang skjønte jeg mer av hva som var på gang, men det gikk fort begge gangene. Nr. 2 er født på en søndag kveld, og det var rundt lunchtider jeg kjente at noe var på gang..

Har hatt to veldig fine fødsler og er spent på denne som nok blir min siste. Har fått beskjed fra jm om å ikke vente til det er mer enn 10min mellom riene før vi kjører denne gang, går vist veldig fort på slutten med nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...