*Rutletutt* Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Selv om gutten min bare er snart 5 år, kan jeg ikke huske hvor lenge han brukte vogn, men har en vag fornemmelse av at vi hadde med trille til ham på tur frem til han var ca 3 år....? Har akkurat kjøpt ny vogn til jenta på snart 2,5 år, for vi bruker å gå endel tur på lekeplassen, og selv om hun helst vil gå selv, så klarer hun ikke gå hele veien, og da er vogna god å ha;-) Samme på butikken og andre turer.
cherry coke Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Ca 2,5 var hun. Da var det bråstopp=)
Gjest mphs Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Til første brukte vi den til hun var 2,5 år(ikke så mye de siste 6 mnd). Andre er nå 1,5 år og vil veldig sjelden sitte i vogna, men blir brukt litt på lengere turer og for soving i helgene.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Til ca 2,5 år.. Hadde av og til med vogna frem til hun var tre år hvis vi skulle gå langt.. Men den ble nesten ikke brukt..
Gjest Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Etter at hun lærte å gå har vi bare brukt den på lange turer og når vi må vite hvor hun er. Som i div parker og på shopping. Nå er hun drøye to år og vi drar ofte på senter uten vognen Men det funker kun de gangene vi ikke skal flere steder. Er hyl og skrik hver gang vi setter henne ned.....
*Rutletutt* Skrevet 20. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2009 He, he - får ikke håpe det er full stopp her når hun blir 2,5 da, for da får vi bare "nytt" vogna i 1 mnd;-/ Men, nei, det tror jeg ikke.....siden jeg og ungene går endel tur på lekeplassen og veien ned dit er litt for smal og uten fortau, så hun får ikke gå selv visse steder + at storebror går for fort til at hun orker å holde følge veldig lenge;-) Kommer kanskje litt an på vognen også, om de syns det er kjekt å sitte der? Nå har vi en Bugaboo Cameleon som hun ELSKER. Vogna står i gangen og hun setter seg titt og ofte oppi der selv, uten at vi skal ut på tur - og nå som den er lovet vekk til min svigerinne som er dagsventende, følte jeg at vi måtte ha en ny - og venter på en Bee - får håpe hun syns den er like kjekk;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå