Gå til innhold

hvor ofte kjenner dere kynner nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her....og hele natten og hver gang jeg snur meg og eller må tisse. Konstant hard utpå magen om kvelden. Jo senere jo mere.

2-3 uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-6 ganger her...og spes hvis jeg må flytte på meg el reiser meg... de er ikke vonde,men strammer magen noe vanvittig og samtidig som jeg får hetetokt i kropen...blir glovarm i kinnene..rare greier... termin om 16 dager her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ingen kynnere jeg.... er 36 uker på vei, jobber fullt, men stresser ikke...kasnkje ikke alle kjenner kynnere? Utenom de kynnerne man kjenner rett før rier og fødsel da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har masse kynnere om dagen når jeg går og står, om natten har jeg det også, men da er det blandet med mensenmurringer. Har hatt d mange ganger i timen i natt og våknet igjen og måtte bare stå opp. Men nå har jeg sittet her i ca en halvtime, og kjenner ingenting igjen. Hvorfor skjer dette bare om nettene når jeg slapper godt av? Tegn på nært forestående fødsel?? Har tre uker til termin - fødte førstemann ti dager før. Hodet denne gangen festet seg i uke 35, og symfysemålet ligger såvidt innenfor normalen på det høyeste.. Hva tror dere?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36+3 og kjenner ingen kynnere... vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller. Hatt mensmurringer, men det er visst noe annet.

 

Noen sier at magen strammer seg? min mage er stram 24/7!!

Har ikke lagt på meg annet enn mage og den er som en stram opplåst ballong snart,,, Misunner de som har litt ekstra her og der.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har mange kynnere, og om natten er magen så hard hele tiden at det er vanskelig å få sove, vanskelig når jeg må opp den ene eller andre gangen pr time osv..

 

Jordmor sa til meg at jeg nok måtte regne med å komme før termin:) Uke 38 her, termin 16.des..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...