Cim Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Nå er jeg faktisk veldig lei meg. Som alle dere andre her inne, har jeg så utrolig lyst på baby. Alle snakker om barn, alle har barn, andre får barnebarn. Det er bare så vondt å vite at det er så vanskelig å bli gravid. Venninnene mine trenger bare sove i samme seng som mannen, og vips så blir de gravide. Og jeg er sjalu! Det er bare så urettferdig at noen ikke trenger å tenke på det en gang.. de bare blir gravide! Uffffff... Vet at jeg burde være glad på deres vegne, og er jo egentlig det. Skulle bare ønske at det ble vår tur snart. Status på denne fronten er at jeg er i pausemåned etter første pergokur. Var så heldig å få el under kuren. Forventer el om ca 1 uke, men kjenner fremdeles ikke at det er noen aktivitet i eggene. Dere andre som går på pergo, har dere fått rekvisisjon fra legen til blodprøver etter el? I forrige mnd måtte jeg ringe å spørre om å få dette tilsendt. Nå er det som nevnt pause mnd, kan jeg bare dra innom og si at jeg vil sjekke progresteron(dette de sjekker tror jeg?) ?
Cathreen Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Forstår frustrasjon og at du er lei deg. Du ækka aleine om å bli misunnelig. Kjenner den selv ei venninde av meg kan bare se på en mann nesten og blir gravid, har vært det fire ganger har et barn og tatt abort på 3 av dem..... Men en ting er sikkert våre barn er virkelig ønsket og har en god fremtid i møte da den dagen kommer. Som vi er klare for å gi dem. for oddsen sikter jo den veien at det tilslutt vil gå bra for 75% av oss etter gjennomførte behandlinger. om det er noe til trøst! Prøver hvertfall å gi enn oppløfter....
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Hei på deg! Ville bare fortelle deg at jeg også har PCOS... Jeg og samboeren min har prøvd å få barn i 5 år, de to siste årene har jeg brukt pergo, og fikk eggløsninger, men ble ikke gravid, Så neste steg på agendaen, var at vi skulle ha prøverørsforsøk til våren. Så da la jeg det litt på hylla, og tenkte som så at det ordner seg til våren. Men jammen er jeg gravid nå gitt, og vi skal ha det lille vidunderet vårt i juli! Så det ordner seg =) Bare vær sterk, tapre soldat! Jeg har selv grått mine modige tårer og holdt på maska når ALLE de nærmeste venninnene mine ble gravide og fortalte meg "de gode nyhetene".. Det er ikke lett. Det er URETTFERDIG! Men din tur kommer! Krysser fingrene for deg!
Cim Skrevet 27. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2009 Tusen takk det er godt å ha noen her inne som forstår hva man er igjennom. Har hatt noen dårlige dager nå, men ser mye mer positivt på helgen Kanskje til og med el dukker opp om et par dager? Gratulerer med liten spire rottiemama . Godt å høre slike positive historier . Vet du forresten om det var noen årsak til at du ikke ble gravid selv om pergo ga deg eggløsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå