Bea80 & Gullgutten Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Og den var helt fantastisk bra. Løøøøøv Edward *sukk*
Bibappelula <3 Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Den har jeg også sett! Men likte første filmen bedre, noe som var forventet i og med at den andre boka ikke var så bra som første! Men den var bra...og Edward er lovely.......nammi...
GogJSpentNå Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Jeg skal å se den i morgen,onsdag eller fredag.. Gleder meg..
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 mmmm, va å så den i går!!! ælske di filman!!! :-) masse fine gutta i værtfall!!!
Ronja&Odin Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 jeg så den og igår.... fatastisk.... og edward er miiine* hehe gleder meg til treern kommer ass.... vet litt om hva som skjer da pga bøkene:p
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Jeg så den også i går kveld... Helt fantastisk film, myyye bedre enn boka... )) Gleeeder meg til fortsettelsen ) Men jeg leser bøkene, så vet jo va som skjer, men er spennende å se filmene fordet om... )
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Bedre enn boka er vel å ta i?? Jeg var på premieren sammen med alle fjortisene:-p Hehe:-) I løw Twilight;-)
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Jeg var også på premiere i går, filmen var kjempebra! Og Edward er jo et kapittel for seg selv <3 Masse hylende, ynkende og sukkene fjortiser i salen ja
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Når Jake tok av skjorta for å stoppe blødningen i hode til Bella, så sukket hele salen i kor:-p Fantastisk:-p
Bea80 & Gullgutten Skrevet 21. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2009 Hehe, det gjorde de der jeg så den også. Var litt mye fjortis forstyrrelser, men det var jo litt morsomt også Sukking og plystring og fnising Gleder meg til 3 og 4, de bøkene var jo tross alt mye bedre enn to en, og når den filmen ble så bra er det jo bare å glede seg til fortsettelsen Tror jeg har kjærlighetsorg i dag, savner Edward ......*snufs*....hehe! Godt jeg har soundtracken i bilen Babyen i magen har iallefall fått navn, Bella eller Edward, håper sambo går med på d....hehe;)
Ronja&Odin Skrevet 22. november 2009 #11 Skrevet 22. november 2009 hehe da hadde gubben fått fnatt... spurte han om ungen kunne hete edward hvis d blei gutt, og da så han bare rart på meg:p ja var innmarri mye fjortisser som satt og prata og bråka med godteripapis og sparka i stolen jeg satt i, så neste gang drar jeg ikke på premiere dagen, men heller dagen etter eller noe...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 22. november 2009 #12 Skrevet 22. november 2009 skal og se den i dag... bøkene pleier alltid og være bedre enn filma..så har ikke sånn veldig store forventninger til filmen i kveld... boka var helt konge
Evitae Skrevet 23. november 2009 #13 Skrevet 23. november 2009 Den som sa "filme -mye bedre enn boka" har helt rett. Leste bøkene... Har litt følelsen av at de er skrevet av en 14åring som tror på happy ever after og får ritalin på resept;). Ikke for å være slem mot forfatteren, tanken bak er jo god, men dama kan ikke skrive=P Forresten: er alle forelska i Edward? Betyr det at jeg får Carlisle for meg selv?? JIPPI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå