Gå til innhold

Er man gammel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...dersom man heller ser Beat for Beat enn x-factor? Fikk beskjed på jobben i dag at jeg var sååååå gammel. Ey! Jeg er ikke 30 engang! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier også det, i dag glemte jeg av det, og eldstemann vil gjerne se x factor, så da gjorde vi det.

vi er forresten 28 og 39.

Skrevet

Neida hehe, vi har ikke sett på x faktor på lenge nå fordi jeg har gått litt lei og gidder ikke å følge med så da har vi sett på andre programmer isteden.

Skrevet

Jeg fortalte i går til mannen min at de gamle på jobb ser på Beat for Beat mens de unge ser på X- factor. Så då må jo du være gammel:)

Skrevet

Heeeeeeelt riktig, slik er det !!! hehe :P

Skrevet

Ikke gammel, bare lei slike serier.. Tenker jeg. Jeg har lenge ikke følgt med på idol og slik. I år ser vi på X.faktor.. Helst fordi barna også ser litt på det. Jeg liker veldig godt beat for beat, føler meg ikke gammel fordi om!! Jeg stemmer aldri på slike ting som x.faktor, idol o.l. Bortkasta penger!

Skrevet

Jeg ser heller beat for beat enn x faktor, jeg er 20 år.

Skrevet

x-factor er jo ren opphausing av unge mennesker som kanskje kan synge litt bedre enn gjennomsnittet - men jeg ser ingen av dem som har denne faktoren de maser om.... De er for unge, for ubrukte - og det er en blanding av modellkonkurranse, mestsexypåscenenkonkurranse og muligheter for Peter Peters, Mira og Jan Fredrik å få vist seg på TV. Det er et uekte, kvalm, patetisk og et fordummende program.

Beat for beat er underholdning på et annet plan.

Trenger vel ikke si hva vi ser på om TVn står på;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...