Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 ja det gjør jeg ,men liker det skrevet Ava bedre...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Nei. Har en tante som heter Eva og jeg hater henne
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Har en liten niese som heter det, men jeg er ikke veldig glad i navnet selv. Ser for meg en veldig tjukk dame, kanskje innrøyka også Selv om niesen min er søt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 NEI-NEI- NEI Jeg kjenner 4 stk. som bærer dette navnet og alle er helt ufordragelige
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Elsker det! Men mamma heter det så jeg får det ikke... Sambo er ikke fan av det. Hehe svigermor... Uavhengig av mamma, så synes jeg det er et sterkt navn, det er en jente du ikke kødder med liksom. Det er ikke "inn", men mer ett klassisk navn. Eva Cassidy Eva Longoria I helt forskjellige steder og tider men like vakre navn.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Jeg synes det er et kjempefint navn, og kjenner bare fine damer som heter det... Tanta mi, og en fantastisk lærer jeg hadde på barneskolen... Og så liker jeg veldig godt "gjenbruk" av de navnene som er veldig vanlige blandt de litt eldre generasjonene, men som nesten har forsvunnet de siste årene:)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 Ja, og det hadde garantert vært aktuelt om jeg skulle få jente en gang til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå