snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Heisann piker - noen som har erfaring? Er det noen som har handlet for mer enn 200 kroner, fått tollregning, og fått det tilbakebetalt? http://no.strawberrynet.com/customer-service/faq/#21 "Vi vil forsøke å hjelpe og dekke toll i tilfeller hvor toll må betales, men vi understreker at dette gjøres av godvilje og ikke på et pliktig grunnlag. Hvis du må betale toll, vennligst hent pakken, betal det utestående og send en e-post, faks eller et brev med kvitteringen til oss og vi vil betale deg tilbake."
BellaSuz Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Jeg sendte en faks med kopi av kvittering på tollutgifter og ba pent om at de betalte tollen, og det gjorde de gjerne. Tror det tok bare noen dager, eller maks en uke før jeg fikk pengene på konto:-)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 DET er ikke verst altså... Dermed har jeg bestilt for mer enn 200. Takk Bella.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå