Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Ok, får det ikke til å stemme med fødselsåret bare ...!
Gjest sug lut Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Det gjelder mange av oss, sånn sett.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 stemmer:) Følte bare for å være litt ung:)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Tror jeg vet hva du tenker på...... det går opp og det går ned..... noen dager er bra og andre er ikke så bra. Har vært en del syk de siste 2 ukene samt ungene så har skjøvet det litt bort. MEN stort sett så har jeg det bra:) Takk for at du spør.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Det skulle bare mangle! Godt å høre at du klarer deg greit. God bedring!
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Takk:) Tror det bare kan bli bedre nå.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 Godt å se at du er tilbake Håper alt ordner seg til slutt for dere, uansett hva som skjer! Klem
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 20. november 2009 #12 Skrevet 20. november 2009 Det håper jeg også. Er mye enklere å tilgi enn glemme så vi får se hva fremtiden bringer:) Klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå