Gå til innhold

Er LOTP den gamle Leaderofthepack?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, får det ikke til å stemme med fødselsåret bare ...!

Skrevet

stemmer:) Følte bare for å være litt ung:)

Skrevet

Tror jeg vet hva du tenker på...... det går opp og det går ned..... noen dager er bra og andre er ikke så bra. Har vært en del syk de siste 2 ukene samt ungene så har skjøvet det litt bort. MEN stort sett så har jeg det bra:) Takk for at du spør.

Skrevet

Det skulle bare mangle! Godt å høre at du klarer deg greit.

 

God bedring!

Skrevet

Takk:) Tror det bare kan bli bedre nå.

Skrevet

Godt å se at du er tilbake :)

Håper alt ordner seg til slutt for dere, uansett hva som skjer!

Klem

Skrevet

Det håper jeg også. Er mye enklere å tilgi enn glemme så vi får se hva fremtiden bringer:)

 

Klem tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...